Genbrug af slanger.
Fra : slangemanden

Dato : 17-04-10 02:02

Hvor er det dog dejligt at læse et så sagligt argument for genbrug,
men var det alt du magtede her til sidst, hr. Harding ? Hvor er det
dog rart at en så klog mand som dig kan vurdere mine faglige
kundskaber som en anden professor. Jeg har jo også kun lavet det samme
siden 1977, så hvad forstand har jeg på noget som helst ?! At begynde
at sammenligne mit arbejde som du åbentbart er meget klogere på end
undertegnede med dinne latterlige snotklude, taler vist for sig selv.
Stop nu hellere dit bavl inden du bliver mere pinlig & gå bare hen og
drik din dejlige the "!
Mhv. Jesper, Rødvig