Texturas
Fra : Hauge

Dato : 16-04-10 17:11

Hejsa

Så blev der indkøbt et Texturas MiniKit Sferificaión, så nu skal der
leges

Nogle her der har egne erfaringer i brugen af sådan et sæt, der vil dele
ud af disse?
Altså idéer og lign.

Der er jo selvfølgelig produktets hjemmeside, den DVD de sælger og Spise
Med Price's program fra for 3-4 uger siden.

Mvh Hauge

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-04-10 17:52

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse
82rggkFfirU4@mid.individual.net

> Så blev der indkøbt et Texturas MiniKit Sferificaión, så nu skal der
> leges

Lidt sjovt. For mig står du som én af de mest bagstræberiske, denne gruppe
huser, med dine tilbagevendene indlæg om "snobberi" og hvad ved jeg, når
andre har en lidt mere nuanceret tilgang til køkkenet end dig selv, og nu
kaster du dig så ud i noget af det allermest avancerede og "snobbede", det
moderne køkken kan tilbyde.

Og du har gudhjælpemig også eksperimenteret med sous vide.

Der er altså håb for alle...

> Nogle her der har egne erfaringer i brugen af sådan et sæt, der vil
> dele ud af disse?

Det må andre så træde til med.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hauge

Dato : 16-04-10 18:02

Jens Bruun skrev:
> [...]
> kaster du dig så ud i noget af det allermest avancerede og "snobbede", det

Hehe, sådan er der jo så meget. Men synes nu ikke helt at Texturas er
ret meget snobberi, det er da bare interessant madlavning.

> Og du har gudhjælpemig også eksperimenteret med sous vide.

Jada, når sulten trænger sig på og McD eller lign. skrammel ikke er nok,
så må man jo gå videre

> Der er altså håb for alle...

Hehe, nu er det så din tur.

Tak for indlægget.

Mvh Hauge

Fra : Hippo

Dato : 17-04-10 16:42

Det ser spændende ud!

Det må jeg lige se nærmere på :)

Mvh. Hippo

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 17-04-10 19:03

Hauge wrote:
> Hejsa
>
> Så blev der indkøbt et Texturas MiniKit Sferificaión, så nu
> skal der leges

Jeg har googlet, men ikke forstået helt hvad det går ud på? Det lyder
spændende!
Lisbet
http://spanskgrammatik.dk

Fra : Hauge

Dato : 17-04-10 19:11

Hej
Lisbet Overvad Laursen skrev:
> Jeg har googlet, men ikke forstået helt hvad det går ud på? Det lyder
> spændende!

En link til en video der viser lidt af anvendelsen:
http://www.youtube.com/watch?v=mS0rttp9EIE&feature=related

Hjemmesiden for selve firmaet, med opskrifter og videoer:
http://www.albertyferranadria.com/eng/texturas.html

Mvh Hauge

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 18-04-10 10:40

"Lisbet Overvad Laursen" <lisbet.ol@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har googlet, men ikke forstået helt hvad det går ud på? Det lyder
> spændende!

Her er Spise med Price's udgave:
http://www.dr.dk/DR1/SpisemedPrice/Programmer/Program24.htm

VH Pernille