erfaring med mcbixen.dk
Fra : Jan A Jensen

Dato : 16-04-10 18:30

Hej jeg vil bare høre om der er nogen her der har erfaring med
www.mcbixen.dk

jeg købte nemlig et par bukser der og lige før påske sendte jeg dem retur
fordi de skulle byttes ( og aftalte med firmaet at de blevt sendt)
den 8 april skrev jeg så til dem og spurgte hvordan det gik i sagen.. og fik
svar tilbage at de var på vej.
jeg har så ikke modtaget dem endnu. og har jeg så skrevet til dem 2 gange
siden uden at de har svaret tilbage.
Nu vil jeg så prøve at ringe til dem på Mandag for at høre hvad der sker i
sagen..

Og nu sidder jeg så og tænker på om andre har gode ell. dårlig erfaring med
dem...
ikke fordi jeg syntes at jeg er blevet bahandlet dårligt. Det vil være lidt
for tidligt at konstatere det

Vh. Jan

Fra : steen madsen

Dato : 16-04-10 19:34

Hej Jan

Jeg har kun god erfaring med mcbixen, byttede engang et par handsker uden
problemer.

Steen

Fra : Jan A Jensen

Dato : 17-04-10 07:50

"steen madsen" <12@45.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Jan
>
> Jeg har kun god erfaring med mcbixen, byttede engang et par handsker uden
> problemer.
>
> Steen

Det glæder mig at høre. De virkede også meget flinke da jeg snakkede med dem
i tlf. første gang

Jan

Fra : MichaelH

Dato : 24-04-10 15:42

Troede også MCBixen var gode, snakkede med dem, bestilte et par RICHA
kevlar bukser og andet, med det svar at hvis de ikke passede kunne de
byttes, fik bukserne, de var for små, dagen efter var butikken ikke
til at få fat på... ØV ØV ØV, det vidste de også da jeg snakkede med
dem men sagde det bare ikke, så jeg mener de er nogel IDIOTER, nu står
jeg med et par bukser til 1.295,00 som jeg ikke kan passe, det er sku
surt... Hvis de er nogen der vil købe dem, så er de til salg, giv et
bud, det er str-. 36
Det er nogel fede bukser, jeg kunne bar ikke lige lukke dem

Hilsen Michael H

Fra : N/A

Dato : 27-04-10 16:44

Fra : N/A

Dato : 27-04-10 16:44

Fra : Kenneth

Dato : 24-04-10 16:13

On 24 Apr., 23:41, MichaelH <Micha...@formula-micro.dk> wrote:
> [...]
> bud, det er str-. 36
> Det er nogel fede bukser, jeg kunne bar ikke lige lukke dem

Og nu er den vist lukket permanent:

Butikken er lukket!

Alle bestillinger er derfor blevet afvist, og vil ikke blive afsendt.
Vi takker for de mange gode år.

Fra : Jan A Jensen

Dato : 25-04-10 12:31

> Og nu er den vist lukket permanent:
>

> Butikken er lukket!
>
> Alle bestillinger er derfor blevet afvist, og vil ikke blive afsendt.
> Vi takker for de mange gode år.

ja og siden den 8/4 har ham Søren som har bixen, ikke svaret på tlf. eller
mail

Måske skal der personlig henvendelse til. for at få sine penge :-/

Jan

Fra : MichaelH

Dato : 26-04-10 00:08

On 25 Apr., 13:30, "Jan A Jensen" <j...@4xjj.dk> wrote:

> ja og siden den 8/4 har ham Søren som har bixen, ikke svaret på tlf. eller
> mail
>
> Måske skal der personlig henvendelse til. for at få sine penge :-/
>
> Jan

Ja det kunne man godt forestille sig, men jeg har forsøgt at ringe, og
man får blot den besked at de har travlt og ikke kan tage telefonen :-
( Har søgt efter andre numre til dem som stod for butikken, men der
dukker ikke noget op, det er bare øv...

Fra : Jan A Jensen

Dato : 26-04-10 07:28

> [...]
> man får blot den besked at de har travlt og ikke kan tage telefonen :-
> ( Har søgt efter andre numre til dem som stod for butikken, men der

hvis du går ind på hostmaster.dk og søger på mcbixen..så får du adressen på
Søren (ejeren)
og hans adresse. taster du bare ind på eniro.dk
så har du flere af hans tlf. numre.. Og det nummer som indeholder 9292 det
er hans private...

Det nummer fik jeg af hans søn en dag han havde glemt den anden tlf.... Men
når det så er sagt så tror jeg ikke at det hjælper.
jeg har også en alternativ mail adr. til ham til hans: Daytrader Company ApS
men på denne mail svarer han heller ikke..

Vh. Jan

Fra : Jan A Jensen

Dato : 26-04-10 10:21

> [...]
> man får blot den besked at de har travlt og ikke kan tage telefonen :-
> ( Har søgt efter andre numre til dem som stod for butikken, men der

Jeg har endelig fået fat i ham Søren som var med i mcbixen... han siger at
han er ude af det og ham der står for det idag er
Richard Andersen... Det er samme mand som har Ringsted køreskole.
www.4100ks.dk
og ham har jeg så ringet til idag 1 gang uden held endnu...

men når man søger på cv nummeret så står der også at det er ham der er EJER
af mxbixen

Jan.

Fra : Armand

Dato : 27-04-10 16:44

MichaelH skrev:

> [...]
> man får blot den besked at de har travlt og ikke kan tage telefonen :-
> ( Har søgt efter andre numre til dem som stod for butikken, men der
Det er nok ikke dem selv men snarere banken der har drejet nøglen. I så
fald står man som kunde allerbagest i køen af folk med tilgodehavender!

--
Armand.

Fra : Jan A Jensen

Dato : 27-04-10 21:28

> Det er nok ikke dem selv men snarere banken der har drejet nøglen. I så
> fald står man som kunde allerbagest i køen af folk med tilgodehavender!
>
> --
> Armand.

Ja men, måske har jeg været heldig.. jeg er idag blevet ringet op af
direktøren for mcbixen (richard Andersen)
og han har krediteret mine penge. og i morgen skulle de så være på min konto
igen... hvis ikke så skulle jeg bare ringe til ham og så ville han sørge for
at jeg får mine penge..

og sjovt nok så er det samme mand som jeg ringede til igår og forsøgte at
overtale ham til at gi' mig mine penge.
så jeg er lidt spændt på om jeg i morgen kan se pengene på min konto

Jan

Fra : Jan A Jensen

Dato : 28-04-10 08:53

> [...]
> overtale ham til at gi' mig mine penge.
> så jeg er lidt spændt på om jeg i morgen kan se pengene på min konto

yes, og det kunne jeg.. de penge jeg havde tilgode er kommet idag.!!

Jan

Fra : Hekto

Dato : 26-04-10 07:11

Hvis firmaet er opløst eller konkurs hjælper det ikke at kontakte den
tidligere ejer. Han kan ikke bringes til at punge ud.
Eksisterer firmat stadig så kan man gøre sine krav gældende over for
den nye ejer.

--

/Hekto

Fra : Jan A Jensen

Dato : 26-04-10 15:03

"Hekto" <hektoblast@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> tidligere ejer. Han kan ikke bringes til at punge ud.
> Eksisterer firmat stadig så kan man gøre sine krav gældende over for

Firmaet eksistere stadig.... men der var vist 2 ejere før..For mit eget
vedkomne er sagen overgået til min Bank
Min bankrådgiver samt betalings service tager sig nu af sagen

Jan

Fra : N/A

Dato : 27-04-10 16:44

Fra : MichaelH

Dato : 28-04-10 03:30

Perfekt at du fik pengene tilbage, håber at jeg også kan få byttet
bukserne til et par jeg kan passe Har været på DkHostmaster men
det virker som om han har slettet navnet, der dukker intet op, vil du
dele hans nummer med mig ?? du kan evt sende det til mig på sms hvis
du ikke vil offentliggøre det her.. mit nummer er 23460003

På forhånd tak...

Hilsen Michael

Fra : Jan A Jensen

Dato : 28-04-10 13:44

"MichaelH" <Michaelh@formula-micro.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> dele hans nummer med mig ?? du kan evt sende det til mig på sms hvis
> du ikke vil offentliggøre det her.. mit nummer er 23460003

Hej michael, det var hyggeligt at snakke med dig.
hvis du har lyst. så kan du skrive resultatet her.. Med hvad du finder ud af
med dine bukser

jeg fik jo som sagt mine penge. og jeg har også fået mine nye bukser
denne gang var handlen en 100% success. Jeg handlede med mc-importen.dk

måske mødes vi til åbningen af brændegårdshaven.

Hilsen Jan.

Fra : Ulvir

Dato : 16-04-10 20:49

"Jan A Jensen" <jan@4xjj.dk> skrev i meddelelsen

> Hej jeg vil bare høre om der er nogen her der har erfaring med
> www.mcbixen.dk

Butikken er midlertidig lukket, pga. layout ændringer. Står der på deres
hjemmeside..

Fra : Jan A Jensen

Dato : 17-04-10 07:49

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Butikken er midlertidig lukket, pga. layout ændringer. Står der på deres
> hjemmeside..
okay, tak for oplysningen. det havde jeg ikke set. Da jeg jo ikke lige skal
købe noget nyt før jeg har fået det jeg mangler

Jan