SD-kort til ReadyBoost
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 16-04-10 15:53

Jeg har brugt et 2GB SD-kort i mit kamera.
Nu har jeg overførst alle billeder og slettet
alt indhold fra kortet. Det er sket med en USB-kortlæser.
Når jeg så genstarter computeren får jeg tilbudt
at jeg kan bruge kortet til ReadyBoost. Det
ønsker jeg ikke, så jeg fjerner kortlæseren
og plugger kortet ind i computerens kortlæser.
Nu får jeg så den besked at kortet ikke kan
anvendes til ReadyBoost.

Stifinder kan sagtens finde kortet. For en
ordens skyld har jeg vha stilfinder formateret
kortet fra FAT til FAT32 (FAT16/FAT32?)

Kan der være forskel på USB-porten
og computerens kortlæser?

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 16-04-10 15:55

Jørgen Farum Jensen skrev:
> [...]
> anvendes til ReadyBoost.
>
> Stifinder kan sagtens finde kortet. For en
> ordens skyld har jeg vha stilfinder formateret

PS: Windows Vista på en 3 år gammel
Medion stationær computer.

Jørgen Farum Jensen
..