Kattebilleder
Fra : Ern Yoka

Dato : 04-08-01 23:29

Hej allesammen.
Jeg ved jo at I elsker katte og billeder af katte *GG* så jeg ville da bare
lige nævne at min katteside nu er kommet et godt stykke længere. Kig engang
på de søde pus på http://cutiecats.tripod.com

Mange miauende hilsner
Lisbeth & Bøv

--
---
""Husk: Du skal deltage for at være med""

Fra : Kirstine

Dato : 05-08-01 11:12

In article <3b6c7784$0$31241$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
ernyoka@hotmail.com says...
> [...]
> lige nævne at min katteside nu er kommet et godt stykke længere. Kig engang

Ham Bøv er jeg altså faldet totalt for - han er simpelthen kær...og
åbenbart morsom at være i stue med Og de to små killiner er da bare
for nuttede.

Og så lidt OT : den der måde, som man skifter fra side til side på, er
bare rigtig smart - jeg har siddet og skiftet mellem Bøv og Ylle flere
gange for at se den der udzooming *GG*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Neller

Dato : 05-08-01 12:13

Hvor er de søde, misserne, billederne og historierne!

Hvordan ytrer stenlunge sig hos en kat?

Held og lykke med minimisserne, I skal nok få det sjovt!!

hilsen Neller

http://www.kandu.dk/

Fra : Ern Yoka

Dato : 05-08-01 19:37

Hej Neller og tak for rosen :o}

Stenlunge ytrer sig ved katte (som ved mennesker) i nedsat lungekapacitet og
deraf følgende vejrtrækningsbesvær. Det kan minde meget om astma, og jeg
skal understrege at vi kun REGNEDE med at Ylle havde stenlunger, baseret på
hvad vi fik at vide hos dyrlægen, som OGSÅ gættede udfra at det i sjældne
tilfælde kunne opstå på den måde hos mennesker (blodudtrædninger i lungerne
efter en hård fødsel). Hun (vores daværende dyrlæge) kendte ikke til det hos
katte i den forstand, men baseret på at det kunne forekomme hos mennesker
kunne hun forestille sig at noget tilsvarende var sket her.
Men nogen egentlig diagnose var det ikke, da Ylle ikke blev obduceret efter
hendes død.

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com