Wok buffet til fest
Fra : Søren Nielsen

Dato : 14-04-10 11:28

Jeg har engang været til en fest, hvor arrangørerne havde hyret to
mænd med hver sin wok gryde, og en buffet af diverse lækre ting.
Konceptet var så, at man valgte kød osv, som kokkene efterfølgende
stegte i wokken.

Nu skal jeg selv holde en fest, og jeg synes det kunne være sjovt at
prøve sådan noget igen. Men er der nogen der kender nogen, som kører
ud til fester på den måde?

Festen skal holdes i Odense.

Fra : Nana

Dato : 15-04-10 18:21

"Søren Nielsen" <snielsen43@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]
---

Du må selv lige lede efter den helt rigtige:
http://www.google.dk/#hl=da&q=mongolian+barbeque+odense+catering&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=a9ac24608f20d0b1
men søg ellers på mongolian barbecue. Det kaldes det ofte.