Røg og Rygning!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-04-10 16:17

Cigaret rygning er farligt, ingen tvivl om det!

Men røgen jeg nu har set komme ud af overløbs afløbet
i min håndvask i køkkenet er jeg sikker på er farligere!

(2005-2006, Det ringer på døren, jeg åbner: en ældre dame klikker
med en kuglepen og siger jeg skal gå ud i køkkenet, hvilket jeg gør!

Hun giver mig 2 metalkugler på størrelse med "Nul Hagl" og siger jeg
skal komme en i vand hanen og en i opvaske maskinen!

Jeg siger den kan nok ikke komme ned i vandhanen, hun svarer den passer lige!
Hvilket er sandt!
Jeg forsøger at få den anden ned i opvaske maskinens beholder til
afspændingsmiddel,
men kan ikke, og smider den bare ind i opvaskemaskinen!

Hun går sin vej, lukker hoveddøren, jeg vågner "op" og husker ingen ting før for
et par år siden!
Men min underbevidsthed har tvunget mig til at købe drikke vand i Fakta!

Jeg ringer til en blikkenslager i morgen eller i overmorgen!

Næste gang der er valg, stem på Danmark! ikke DF/ASA
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-04-10 16:28

--

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Btw. beholderen til afspændingsmiddel i min opvaskemaskine er fyldt med, mineral
vand og Pectasol/Algeminat i mangel på EDTA! Desuden var den ikke tændt da røgen
kom ud!

Der burde egentlig være EDTA i alt afspændingsmiddel til opvaskemaskiner da det
fjerner både grimme metaller og kalk!

Det kan få´s her og på skadestuen:
http://www.supersmart.com/en--EDTA-250-mg--Detoxification--0297