ny mc ønskes
Fra : Fiberen

Dato : 14-04-10 20:00

Så derfor har jeg sat min bil til salg.. Jeg håber den kan indbringe ca
30.000kr. Det er en nr 2 bil, som vi ikke længere får brug for. og så regner
jeg med at få ca 10.000kr for min mc.. Så jeg leder efter en mc som en mand
på 2 meter kan sidde på, godt med kræfter, men ikke ligner en racer, så
konen bliver bange ! Gerne uden kåbe, i stil med honda cb500. elsker også en
sv650, og især sv1000 .. Hvad tænker i der kunne vække min interesse ?

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-04-10 21:11

Den 14-04-2010 21:00, Fiberen skrev:
> [...]
> en racer, så konen bliver bange ! Gerne uden kåbe, i stil med honda
> cb500. elsker også en sv650, og især sv1000 .. Hvad tænker i der

Kig på TDM 900 - den er god når du er høj. Skulle det holdes indenfor 40k?

--
vh
Torben

Fra : Fiberen

Dato : 15-04-10 08:04

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Kig på TDM 900 - den er god når du er høj. Skulle det holdes indenfor 40k?
>
> --
> vh
> Torben

Det var da rarest ikke at skulle ud med penge, men ellers ønsker jeg at
holde det under 60.000kr. Den mc vil jeg da lige søge lidt på
Tak