Labels
Fra : Mr.Stone Free

Dato : 04-08-01 23:23

Når man brænder en Cd,så kan man lave en labels via sit brændeprogram og sin
printer,men jeg har hørt at man kan købe en såkaldt brænder til labels,den
har to drev lign. indgange,den skulle virke sådan at man tager originalen i
det ene drev og kopien i det andet drev,og med et brændbart stykke papir
lign.oven på kopien ,og så laves der et aftryk af originalen,det er så
vældig fint,problemet er bare hvor kan man købe disse maskiner henne og til
hvilken pris,for det lyder da smart,eller er det en And?

Fra : Brian

Dato : 06-08-01 10:06

"Mr.Stone Free" <san@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> hvilken pris,for det lyder da smart,eller er det en And?

Jeg tror det er en and. Umiddelbart lyder det som en meget dyr metode.
Man kan få inkjet printere der kan printe direkte på cd'en - kræver vist at
cd'en er lavet til det.
Men med papirlabels til cd få man da et ok resultat i en alm. printer.

Brian