MS Windows
briani 27239
Browser går ned når den skal bruge Flash e~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 16-04-10 14:27

Min brovser går konstant ned, når jeg rammer en side med Flash eller
Java, hvad kan det skyldes ?

Har lige reinstalleret Win7 da jeg troede det var den gamle
installation der var fejl i, men nej...

Har prøvet IE, Firefox, Opera og Safari, alle samme fejl, fryser når de
rammer enten Flash eller Java.

Kan det skyldes grafikkortet ?

FUT til dk.edb.internet.software.browser

--
Venlig hilsen
Brian Vestergaard

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 16-04-10 14:51

Brian Vestergaard har bragt dette til os:

Sorry den post gik helt i ged :o/

Men kan nogen hjælpe alligevel

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Peter Martinsen

Dato : 17-04-10 03:37

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> wrote in message
> Brian Vestergaard har bragt dette til os:

> [...]

OS ?

Mvh Peter

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-04-10 09:13