MS Windows
briani 27239
jobliste
Fra : Peter Larsen

Dato : 14-04-10 16:10

Hvorfor kan jeg ikke mere komme ind i joblisten når jeg trykker ctrl. alt.
del. ???? Ruden åbner , så jeg kan bruge Log af, luk computer,skift
adgangskode, lås computer: Men jeg kan ikke komme ind i Joblisten!!!!!!

Fra : Preben

Dato : 14-04-10 15:22

Den 14.04.2010 kl. 18:09 skrev Peter Larsen <plarsen@privat.dk>:

> [...]
> del. ???? Ruden åbner , så jeg kan bruge Log af, luk computer,skift
> adgangskode, lås computer: Men jeg kan ikke komme ind i Joblisten!!!!!!

Er du på som administrator?
--
mvh/Preben

Fra : Peter Larsen

Dato : 14-04-10 16:41

Jeg er på som administrator!
news.va5rmejdqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...

Fra : Hekatombe

Dato : 14-04-10 17:36

On 14-04-2010 17:40, Peter Larsen wrote:
> Jeg er på som administrator!

Hvad sker der hvis du trykker CTRL+ALT+Escape?

Fra : Hekatombe

Dato : 14-04-10 17:37

On 14-04-2010 18:36, Hekatombe wrote:

> Hvad sker der hvis du trykker CTRL+ALT+Escape?

Undskyld, det er CTRL+Shift+Escape

Fra : Peter Larsen

Dato : 14-04-10 20:00

Så skriver den jobliste er blevet deaktiveret af din administrator

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-04-10 20:04

Peter Larsen skrev:

>Så skriver den jobliste er blevet deaktiveret af din administrator

måske
http://www.annoyances.org/exec/forum/win2000/1070682154

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hekatombe

Dato : 14-04-10 20:39

On 14-04-2010 21:04, Ivan V. Klattrup wrote:

> måske
> http://www.annoyances.org/exec/forum/win2000/1070682154

Det vil også være en rigtig god ide at tjekke for virus og spyware,
nogen eller noget må jo have deaktiveret joblisten.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-04-10 22:12

"Peter Larsen" <plarsen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Så skriver den jobliste er blevet deaktiveret af din administrator

Du har måske fået noget snavs ind.
Prøv dette trick - som har virket for en del andre:
http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_taskmgrenab.htm

Du bør snarest scanne den med antivirusprogram og superantispyware.

Kurt

Fra : Peter Larsen

Dato : 15-04-10 14:33

Den er blevet scannet fandt også 2 stk. trojan, men problemet er der stadig

Fra : Hekatombe

Dato : 15-04-10 14:40

On 15-04-2010 15:33, Peter Larsen wrote:
> Den er blevet scannet fandt også 2 stk. trojan, men problemet er der stadig

Prøv at kigge på det link som Ivan V. kom med.
Det burde være muligt at genaktivere joblisten (efter at trojanerne er
fjernet) ved at følge den instruktion.

Fra : Per

Dato : 16-04-10 06:15

Peter Larsen wrote:
> Den er blevet scannet fandt også 2 stk. trojan, men problemet er der
> stadig

Hej Peter !

Kør en scan med Superantispyware

http://www.superantispyware.com/

Den uden tvivl bedste gratisscanner.

Når det er gjort og du har fjernet hvad den finder - så har superantispyware
en indbygget funkion til at "gendanne" joblisten.

klik på præferencer - reperationer - enable taskmanager, så er den der

mvh. Per

Fra : J

Dato : 14-04-10 16:19

"Peter Larsen" <plarsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor kan jeg ikke mere komme ind i joblisten når jeg trykker ctrl. alt.
> del. ???? Ruden åbner , så jeg kan bruge Log af, luk computer,skift
> adgangskode, lås computer: Men jeg kan ikke komme ind i Joblisten!!!!!!

Det er fordi, der er problemer med ?- og !-tasterne på dit tastatur.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-04-10 19:47

> [...]
> del. ???? Ruden åbner , så jeg kan bruge Log af, luk computer,skift
> adgangskode, lås computer: Men jeg kan ikke komme ind i Joblisten!!!!!!

Når boksen er fremme, så dobbeltklik på rammen.

Kurt