OT: mit fibernet er sløvt, Google svarer i~
Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 15-04-10 17:10

Er der nogen steder man kan søge efter evt. fejlmeddelelser eller
driftsstatus? NRGIfibernet påstår alt er gost, men det går urimeligt
langsomt. Og Google og facebook svarer ikke.
Er der en newsgroup til den slags?
- Mikael

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-04-10 17:15

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> Er der nogen steder man kan søge efter evt. fejlmeddelelser eller
> driftsstatus? NRGIfibernet påstår alt er gost, men det går urimeligt
> langsomt. Og Google og facebook svarer ikke.
> Er der en newsgroup til den slags?

hvis selve linket er ok så kan det være DNS problem .. prøv at banke
openDNS's adresser ind istedet for dem du har nu og se hvad der sker

/thomas

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 15-04-10 17:30

> hvis selve linket er ok så kan det være DNS problem .. prøv at banke
> openDNS's adresser ind istedet for dem du har nu og se hvad der sker

Bruger 208.67.222.222 og 208.67.222.220.
dr.dk, telenor.dk virker fint - sidstnævntes test siger 5Mbit op og ned, som
er lig med den lovede hastighed.
Er det kun her i Jylland, Google ikke svarer?

Er der andre DNS adr. man kan taste ind?

- Mikael

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-04-10 17:45

> [...]
> er lig med den lovede hastighed.
> Er det kun her i Jylland, Google ikke svarer?
>
> Er der andre DNS adr. man kan taste ind?

din udbyders DNS f.eks. ... men det kan jo også være problemer med din
udbyders netværk .. f.eks. kan deres link til udlandet være nede, mens
det danske net virker fint ...

/thomas

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 15-04-10 18:03

nå, nu virker alt igen

- Mikael

Fra : dufur

Dato : 15-04-10 23:28

On 15/04/10 18.09, nospamtoMike [8000 C] wrote:
> [...]
> driftsstatus? NRGIfibernet påstår alt er gost, men det går urimeligt
> langsomt. Og Google og facebook svarer ikke.

til en anden gang
<http://downforeveryoneorjustme.com/>

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 16-04-10 10:51

> til en anden gang
> <http://downforeveryoneorjustme.com/>

Fantastisk! Dvs. man KAN finde alt på nettet - osse når google er nede.

- Mikael