Nyt grafikkort
Fra : Ralph K

Dato : 15-04-10 17:56

Jeg kan ikke rigtigt finde den korrekte driver til mit nue grafikkort.
Det er et ASUS EAH5570 Med 1 gb ddr3 ram.
Det eneste jeg render ind i på netter er drivere hvor XP sigerat det ikke er
den rette driver....skal den installeres alligevel.

Nogen der har et bud på den rette driver ?

Ralph.

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-04-10 20:35

"Ralph K" <Oh@yeah.com> wrote in message
> [...]
> er den rette driver....skal den installeres alligevel.
>
> Nogen der har et bud på den rette driver ?

Her f.eks

http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp

Jeg plejer at tage den store pakke med Catalyst Control Center.

Bjarne K.

Fra : jk

Dato : 16-04-10 08:26

On Thu, 15 Apr 2010 18:56:01 +0200, "Ralph K" <Oh@yeah.com> wrote:

> [...]
>Det eneste jeg render ind i på netter er drivere hvor XP sigerat det ikke er
>den rette driver....skal den installeres alligevel.

Ja, den advarsel skyldes, at driveren ikke er certificeret af
Microsoft. Nu foregår der altså ting i verden, som Microsoft ikke
kender til, og deres certificeringer kan man heller ikke vente på.

Den fejlmelding er meget almindelig. Især for taiwan firmaer, som asus
er.
>Nogen der har et bud på den rette driver ?

Så brug driver fra asus's hjemmeside og overhør den popup.

mvh

John

Fra : Ralph K

Dato : 16-04-10 15:56

Det er den Bjarne henviser til at jeg har installeret, men der er ikke noget
sted på grafikkort-pakken hvor ATI-radeon mærket
(det rød-hvide) er synligt.
Så jeg vidste jo ikke om det var sådan et kort. Finder det lidt mærkeligt at
det ikke står på pakken.