hvafor en printer
Fra : reno

Dato : 15-04-10 07:51

Jeg står for at skulle købe en farvelaserprinter, da den som regel er
billiger i drift end inkjetprintere.
Jeg har set på en samsung clp315 til 1067,00 kr og en xerox phaser 6125v/n
til 788,00 kr og en xerox phaser 6110n til 1244,00 kr .
Hvad for en vil i anbefale bare ikke hp da de generelt er dyre i
forbrugsvare.
det behøves ikke at være en af de to mærker i anbefaler, den skal bare ikke
koste mere en højest 2500 kr.
Da det ikke er helt de store udskrivningsopgaver jeg har brug for.
mvh. reno
på forhånd tak.

Fra : Henning

Dato : 15-04-10 08:23

On Thu, 15 Apr 2010 08:50:32 +0200, "reno" <leomastek@mail1.tele.dk>
wrote:

> [...]
>til 788,00 kr og en xerox phaser 6110n til 1244,00 kr .
>Hvad for en vil i anbefale bare ikke hp da de generelt er dyre i
Er de ikke alle det?
Netto havde på et tidspunkt tilbud på en HP Laserjet 2600 til lige
under 1.000,- Tonerkassetterne er fyldt helt op (i modsætning til
andre fabrikater) og du har printer til de næste tre år. Prøv om du
kan finde den i et støvet hjørne i en Netto?
(Efterfølgende koster hver kassette ~600,-/stk, så der er
brug-og-smid-væk.)