Super maskine til videoredigering.
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 14-04-10 17:39

Vil genre i gang med at bruge Adobe Creative suite 5 production Premium,
men min maskine er for langsom. Derfor søger jeg hjælp og råd til at få
den rigtige maskine.

Adobe's krav er
:
Intel® Pentium® 4 eller AMD Athlon® 64-processor (Intel Core™2 Duo eller
AMD Phenom® II anbefales), Intel Core 2 Duo eller AMD Phenom II kræves
til Adobe Premiere® Pro

hardware-accelereret OpenGL grafikkort, 16-bit farve og 256 MB VRAM
# Adobe-certificeret GPU-kort for GPU-accelereret ydeevne i Adobe
Premiere Pro,
grafisk understøttelse af Shader Model 3.0 og OpenGL 2.0

Jeg vil helst finde et sted at handle, hvor jeg kan konfigurere min
maskine selv, og hvor de samlet den, da jeg ikke har forstand på det.

Processoren må gerne være meget hurtigere end det nævnte, ved
ikke hvilke processer der ligger i topklasse i dag - gerne Intel.

Mit grafikkort er nyt, et ATI Radeon HD 5700 Som jeg gerne vil genbruge,
hvis det er stort nok.

Hvordan skal en supermaskine strikkes sammen ?

Fra : Max

Dato : 14-04-10 20:19

Hej Steen

> Hvordan skal en supermaskine strikkes sammen ?

Prøv at læse tråden
Byg selv desktop PC
dateret 10-04-2010

Max

Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 15-04-10 17:48

Max skrev:
> Hej Steen

> Prøv at læse tråden
> Byg selv desktop PC
> dateret 10-04-2010

Hej

Tak for dit svar men tråden svarer ikke på det jeg søger, men mere på
hvor klogt dedt er at købe Medion eller Aldi maskiner.

Det jeg søger er hjælp til at finde er færdigstrikket maskine med masser
af Motherboard, CPU og Grafikkort kræfter som kan klare opgave
angående videoredigering.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-04-10 17:59

Den 15/04/10 18.48, Steen Mikkelsen skrev:

> Det jeg søger er hjælp til at finde er færdigstrikket maskine med masser
> af Motherboard, CPU og Grafikkort kræfter som kan klare opgave angående
> videoredigering.

Hvilken by bor du i?

Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 15-04-10 20:02

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Hvilken by bor du i?

Viborg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-04-10 20:38

Den 15/04/10 21.02, Steen Mikkelsen skrev:

> Viborg

Både Midt-Data og SHG har butikker i Viborg, og sælger færdigsamlede
stationære. Du kunne jo kigge forbi og spørge om de har en model der
passer til dit behov.

Fra : Henning

Dato : 15-04-10 17:52

On Wed, 14 Apr 2010 18:39:17 +0200, Steen Mikkelsen
<sfm@post1.tele.dk> wrote:

>Vil genre i gang med at bruge Adobe Creative suite 5 production Premium,
>men min maskine er for langsom. Derfor søger jeg hjælp og råd til at få
>den rigtige maskine.

Prøv evt. gruppen news:dk.edb.videoredigering