MS Windows
briani 27239
Update af xp
Fra : ___P.Sir

Dato : 14-04-10 11:16

Jeg har fået den sædvanlige meddelse idag at der er opdateringer til
windows, ialt 11 stk. Det synes jeg er mange, og jeg synes at beskeden ser
en lille smule anderledes ud end den plejer.
Så jeg er lidt mistænkelig og vil ikke bare sætte den igang med at opdatere.
Nogen der kan bekræfte at der er 11 reelle updates til XP home idag?
Preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-04-10 11:22

___P.Sir skrev:

>Nogen der kan bekræfte at der er 11 reelle updates til XP home idag?

jeg havde 9 opdateringer til xp idag, men jeg bruger ikke dotnet ,
silverlight og andre obskure microsoft tillægsprogrammer som også kommer
sådan en dag.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : ___P.Sir

Dato : 14-04-10 11:48

> jeg havde 9 opdateringer til xp idag, men jeg bruger ikke dotnet ,
> silverlight og andre obskure microsoft tillægsprogrammer som også kommer
> sådan en dag.

ok men du kan i det mindste bekræfte at de er reelle nok, forstår jeg så.
Preben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-04-10 12:09

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-04-10 12:10

"___P.Sir" <> skrev i en meddelelse
> ok men du kan i det mindste bekræfte at de er reelle nok, forstår jeg
> så.
> Preben

Jeg fik dem også - og de ser OK ud, så jeg lod den bare installere dem.

Jan

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-04-10 14:18

___P.Sir wrote:

> [...]
> mistænkelig og vil ikke bare sætte den igang med at opdatere. Nogen der
> kan bekræfte at der er 11 reelle updates til XP home idag? Preben

Microsoft udsender kun opdateringer en gang om måneden (patch Tuesday),
og i det lys er 11 ikke specielt mange. Der er mange sikkerhedsproblemer
med ActiveX.

SÃ¥ vidt jeg ved er opdateringer gennem Windows Update digitalt signeret
af Microsoft, så det burde ikke være muligt at spoofe Windows Update til
at installere malware hos dig.

--
Jesper Lund

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-04-10 14:34

Jesper Lund <usenet@jesperlund.com> skrev :

>Microsoft udsender kun opdateringer en gang om måneden (patch Tuesday),
>og i det lys er 11 ikke specielt mange. Der er mange sikkerhedsproblemer
>med ActiveX.

Det sker også, at der bliver udsendt updates i »utide«, det skete
for nylig til IE (alle versioner).
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-04-10 14:42

Kerim Ellentoft skrev:

>Det sker også, at der bliver udsendt updates i »utide«, det skete
>for nylig til IE (alle versioner).

Det er bare ikke så tit, som det kunne være ønskeligt at det var.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk