Hvordan finder jeg de her office 2008 file~
Fra : jagge

Dato : 14-04-10 11:54

Har så haft en temmelig utilfredsstillende købsoplevelse.

Købte office 2008 fordi jeg ville have noget der virkede, OG var fuldt
kompatibelt med ms office til pc.

Great nu har jeg installeret og, update programmet virker ikke, og der
er fejl i databaser mm.

Har måske løst database problemet men updaten virker stadig ikke. Den
henter in update og når jeg beder den om at installere begynder den
sandelig at hente den samme update på nu. FLOT ms pæn gorgisk knude.

Har fundet et muligt fix men hertil skal jeg finde følgende filer

/Library/Preferences/Microsoft/Office 2008/Microsoft Office 2008
Settings.plist
/Applications/Microsoft Office 2008/Office/OfficePID.plist

Jeg har kigget i preferences mappen i library mappen og finder intet. Er
der noget med at MS installere i anden mappe default når systemet er DK
??

Har søgt med spotlight og den er åbenbart ikke brugbar til den type
filer.

Hvor skal jeg lede, fixet foreslår at jeg fjerner de filer ??

MVH

Jakob

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 14-04-10 18:39

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> filer.
>
> Hvor skal jeg lede, fixet foreslår at jeg fjerner de filer ??

Den første finder jeg i ~/Library/Preferences/Microsoft/Office
2008/Microsoft Office 2008 Settings.plist, altså i biblioteket i din
hjemmemape, mens jeg finder den anden på den anførte sti.

Jeg går ud fra, at du har prøvet en komlet afinstallering med "Fjern
Office" og geninstalleret. Hvis der har ligget rester fra en demoversion
der har været installeret med den oprindelige software, kan det skabe
problemer, hvis de ikke er blevet fjernet inden den fulde version
installeres.

Mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : jagge

Dato : 15-04-10 08:47

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> der har været installeret med den oprindelige software, kan det skabe
> problemer, hvis de ikke er blevet fjernet inden den fulde version

Takker

De er nu fjernet så må vi se om det virker.

Jeg havde afinstalleret alt inden install men kan se at den office 2008
installer får MEGEN klø på nettet.

MVH

Jakob