MS Windows
briani 27239
Backup svigter
Fra : Erik

Dato : 14-04-10 09:41

I den seneste tid er det ikke lykkedes for mig at lave backup. - Hvis jeg
bruger det indbyggede system i W7 kører det tilsyneladende godt nok og
afslutter med, at backup var lykkedes. - Men i hovedprogrammet er anført, at
det ikke var lykkedes, og kigger jeg i mappen, hvor backup skulle gemmes, er
den tom.
Jeg har også prøvet at anvende Acronis True Image, men her kan jeg slet ikke
komme i gang. - Jeg får meddelelse om, at "rpc-serveren ikke er til
rådighed". - Det er åbenbart samme fejl der virker i begge programmer.
Nogen der kender til dette problem??
Mvh
Erik K.

Fra : Dr.Xerox

Dato : 14-04-10 16:24

"Erik" <erik.kirkeby@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke komme i gang. - Jeg får meddelelse om, at "rpc-serveren ikke er til
> rådighed". - Det er åbenbart samme fejl der virker i begge programmer.

Gå i start og kør

SERVICES.MSC

og start rpc-serveren

Fra : Erik

Dato : 14-04-10 16:37

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i meddelelsen
> "Erik" <erik.kirkeby@gmail.com> skrev i meddelelsen
>

> Gå i start og kør
>
> SERVICES.MSC
>
> og start rpc-serveren

Såre nemt, når blot man ved det! - Operationen lykkedes! - Tak for hjælpen.
Hilsen
Erik

Fra : Dr.Xerox

Dato : 14-04-10 16:43

> "Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i meddelelsen

> Såre nemt, når blot man ved det! - Operationen lykkedes! - Tak for
> [...]

Oki Doki

Poul