MS Windows
briani 27239
Ændre menuer til engelsk?
Fra : JBJ

Dato : 14-04-10 09:34

Hejsa, jeg ved dette har været oppe før men der kan være sket ændringer i
mellemtiden:)

Findes der et program der kan ændre menuerne i dansk XP Pro Sp3 til
engelske menuer? Evt. et slags overlay/transformation program.

Problemet er at min IBM Thinkpad R40 er født med XP DK og skal bruges af
min kæreste som ikke forstår dansk.
Jeg ved at jeg bare kunne installere en engelsk udgave, men foretrækker at
beholde den originale udgave da den også ligger som recovery på HDD.

Håber der er en der kan svare på dette.

På forhånd tak:)

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-04-10 12:49

"JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> skrev :

>Findes der et program der kan ændre menuerne i dansk XP Pro Sp3 til
>engelske menuer? Evt. et slags overlay/transformation program.

Det er ikke muligt.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Cykelsmeden

Dato : 14-04-10 13:09

JBJ wrote:

> [...]
>
> Findes der et program der kan ændre menuerne i dansk XP Pro Sp3 til
> engelske menuer? Evt. et slags overlay/transformation program.

Jeg er ret sikker på at det er muligt med pro-versionen!
Søg på Microft.com, efter XP-language pack

I kontrolpanelet med sprog og setting, har man mulighed for at vælge
default mellem installerede sprogpakker, samt definere hotkeys til at
swappe imellem dem.

finn
- ellers håndterer W7 dette fint!

Fra : Cykelsmeden

Dato : 14-04-10 13:23

Cykelsmeden wrote:

> I kontrolpanelet med sprog og setting, har man mulighed for at vælge
> default mellem installerede sprogpakker, samt definere hotkeys til at
> swappe imellem dem.

lidt surfing indikerer at det kun gælder XP MUI versionen at skifte TIL
engelsk ;(

med w7 (jeg bruger Home) får man tilbudt optionalt ~37 sprog man kan
skifte mellem.

finn

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-04-10 13:39

"Cykelsmeden" <Cykelsmeden@her.dk> skrev :

>med w7 (jeg bruger Home) får man tilbudt optionalt ~37 sprog man kan
>skifte mellem.

Det gælder da vidst kun Ultimateversioner.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 14-04-10 14:19

Kerim Ellentoft wrote:

> Det gælder da vidst kun Ultimateversioner.
> --
> Kerim
> http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Det var jeg imiddelbart selv overbevidst om, men igår installerede jeg
tilfældigvis en home, og da jeg kørte WinUpdate fik jeg de sædvanlige
37 updates tilbudt.

Jeg hentede selvsagt ikke nogen af dem, så jeg har ikke erfaring med at
vælge i home, men gik bare ud fra at det er på samme måde som ultimate.

finn

Fra : Bo

Dato : 15-04-10 17:49

> [...]
>
> Jeg hentede selvsagt ikke nogen af dem, så jeg har ikke erfaring med at
> vælge i home, men gik bare ud fra at det er på samme måde som ultimate.

Det er kun muligt at hente/ændre 35 sprog i Enterprise og Ultimate
versionerne af Windows 7

BG

Fra : JBJ

Dato : 16-04-10 11:33

"Bo" <bo@bgn.dk> skrev i meddelelsen

> Det er kun muligt at hente/ændre 35 sprog i Enterprise og Ultimate
> versionerne af Windows 7
>
> BG

Er det muligt at opgradere en Dansk XP til en engelsk Win7? Bare af
nysgerighed, da jeg normalt installerer fulde versioner helt forfra.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-04-10 12:58

Nej.

Regards Jens Peter Karlsen.