Hvilken skinke til pizza?
Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 13-04-10 19:00

Kære gruppe.

Jeg er træt af at prøve mig frem for at finde den bedste skinke til pizza.
Netto har tidligere haft en der kom i store skiver i pakker a ca. 120 gr,
som var rigtig god - men udgået.

Hvilken skinke bruger I? Nævn også gerne hvor den købes.

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde

Fra : Kim Jensen

Dato : 14-04-10 13:08

Jeppe Vestergaard wrote:
> [...]
> som var rigtig god - men udgået.
> Hvilken skinke bruger I? Nævn også gerne hvor den købes.

Jeg bruger lufttørret skinke (spansk eller italiensk - billigste fra mit
lokale supermarked - pris vist ca. kr. 12-15 for 70 g).

Væsentligt at bemærke dog; jeg putter først skinken på når pizzaen HAR
været i ovnen - og gerne sammen med rigeligt frisk basilikum.

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk