Djurs MC
Fra : jespr

Dato : 13-04-10 16:03

Er der tilfældigvis nogen der ved hvad der sker hos Bjarne "Djurs MC"
i Grenaa?

Var lige forbi i dag og troede jeg skulle have en tid til et eftersyn
og fandt butikken lukket og tilsyneladende tømt, æv!

/Jesper

Fra : JBH

Dato : 14-04-10 06:07

"jespr" <jesper.undall@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Grenaa afdelingen er lukket.

http://www.djurs-mc.dk/Firmaprofil/

"Efter mange overvejelser valgte vi at lukke Grenå afd. ned efter 5 gode år
på Djursland, vi har simpelthen bare flere kunder på Sjælland end vi har i
det jyske "

mvh
JBH

Fra : jespr

Dato : 14-04-10 06:28

On 14 Apr., 07:07, "JBH" <skodkont...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> på Djursland, vi har simpelthen bare flere kunder på Sjælland end vi har i

Jamen, tak for det - altså svaret
Og 3 (hundrede) gange øv.
Hvor skal man så til at køre hen - det vrimler jo ikke ligefrem på de
kanter med fremragende betjening og sympatisk personale...

/Jesper

Fra : TWL

Dato : 15-04-10 05:32

jespr wrote:
<snip>
> [...]
> Hvor skal man så til at køre hen - det vrimler jo ikke ligefrem på de
> kanter med fremragende betjening og sympatisk personale...

Hvilket mærke skal du have eftersyn af ?

Thomas

Fra : N/A

Dato : 16-04-10 17:58

Fra : N/A

Dato : 15-04-10 05:32

Fra : jespr

Dato : 14-04-10 23:46

> Hvilket mærke skal du have eftersyn af ?
>
> Thomas

En ældre Honda (99).
og Lystrup-Århus-egnen (el. Randers) er ikke just i nærheden. Jeg
kører dagligt mellem Ebeltoft og Grenaa - så det var perfekt med Djurs
MC i Grenaa.

-Jesper

Fra : AndersH

Dato : 15-04-10 14:25

> [...]

og Lystrup-Århus-egnen (el. Randers) er ikke just i nærheden. Jeg
kører dagligt mellem Ebeltoft og Grenaa - så det var perfekt med Djurs

HVAD med Pro Bike i Lystrup?

http://www.probike.dk/

mvh Anders

Fra : TWL

Dato : 15-04-10 15:54

AndersH wrote:
> [...]
> og Lystrup-Århus-egnen (el. Randers) er ikke just i nærheden. Jeg
> kører dagligt mellem Ebeltoft og Grenaa - så det var perfekt med Djurs

Det var også mit bedste bud.
Ellers må du jo have fat i Glad Rasmussen MC (tidligere Feldballe MC)
http://www.ducatijylland.dk/

Eller måske Lars kan hjælpe dig
http://lars-mc.dk/

Mvh Thomas

Fra : N/A

Dato : 16-04-10 17:58

Fra : jespr

Dato : 16-04-10 07:33

Hva' Anders, jeg synes ellers jeg prøvede at være konkret og helt klar
i mælet "[SNIP] og Lystrup-Århus-egnen (el. Randers) er ikke just i
nærheden.

> [...]
>
> Eller måske Lars kan hjælpe dighttp://lars-mc.dk/
>
> Mvh Thomas- Skjul tekst i anførselstegn -

Har ellers hørt fra min nabo at netop "Ducati-butikken" ikke er for
alle og enhver der bare tror de kan få lavet deres mc hos en
"Italiener"biks. Han er på det nærmeste blevet afvist med sin '98
Suzuki, og så'n et sted gider jeg simpelthen ikke spilde tid på.
Mht lars-mc.dk er det ikke fordi jeg ikke kan, men ikke gider (læs:
synes ikke jeg har tid). Jeg skal lige en uge til Tjekkiet og så var
det jo nemt at aflevere geden og at den var super-duper klar til jeg
kommer hjem, men eh. Det kan være jeg skal udskyde det til
sommerferien og så selv komme i gang ;o(
/Jesper

Fra : TWL

Dato : 16-04-10 17:58

jespr wrote:

> [...]
> kommer hjem, men eh. Det kan være jeg skal udskyde det til
> sommerferien og så selv komme i gang ;o(

Der står godt nok på Feldballe at de laver rep af alle slags mc.

Og når du hverken vil til Randers eller Aarhus blir' det jo lidt svært.

Og sende mc'en med færgen fra Grenå og til http://www.vincents.se/
er nok heller ikke en mulighed.

God tur til Tjekkiet

Mvh Thomas

Fra : Per V. Misser

Dato : 17-04-10 01:02

Hej

"TWL" <tw-lichtFJERN@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Så langt er der heller ikke ind til ProBike.
Bent elsker ikke ældre cykler, men når han laver noget på en, er kvaliteten
112% i orden. og prisen er 100% - hverken mere eller mindre.

Per V. Misser
CX500E82

Fra : jespr

Dato : 17-04-10 03:17

Tak for svarene.

Jeg prøver kanske Pro Bike el. Feldballe (som er nærmest).
Det er osse kun fordi at jeg som pendler har haft den luksus at kunne
aflevere cyklen i forbindelse med turen til arbejdet og så kunne den
være klar når jeg skulle hjem - nu skal jeg jo ligefrem til at KØRE
efter det

/Jesper