Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Olympus E-400
Fra : Poulsen

Dato : 13-04-10 21:47

Jeg overvejer at købe overnevente brugt Men har ikke så meget forstand på
kamera
så ville gerne have lidt hjælp,er det et ok kamera i forhold til disse små
kompakte Digitale kamera
Undskyld hvis det er en forkert gruppe.
MVH.Poulsen.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-04-10 22:19

"Poulsen" <poulsen@lite.dk> skrev :

> [...]
>kamera
>så ville gerne have lidt hjælp,er det et ok kamera i forhold til disse små

Det er en relativ gammel model, så for at kunne svare på det, må
man vide, hvad du skal gi' for den og hvad der følger med
(objektiv, kort, taske o.lign.).

Nyere modeller med standardzoomobjektiv kan fås for omkring 3.000
- 4.000 kr.

>Undskyld hvis det er en forkert gruppe.

Den rigtige gruppe er egentlig news:dk.fritid.foto.indkoeb.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Poulsen

Dato : 13-04-10 23:02

Hej. Jeg skal give 1500,- der følger alt med som fra ny.
Ps 14-42 Optik.
Poulsen.

Fra : Brian

Dato : 14-04-10 23:58

On 14 Apr., 00:01, "Poulsen" <poul...@lite.dk> wrote:
> Hej. Jeg skal give 1500,- der f lger alt med som fra ny.
>  Ps 14-42 Optik.
> Poulsen.

> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg har selv haft Et Oly E510 som jeg har været meget glad for, Dit er
en 400, altså en mindre og "meget" ældre.
400'eren har ikke så god iso håntering (korn over iso400) ingen
billedstabillisering, hvidbalancen er heller ikke verdensbedste.
jeg solge mit E510 med 14-42 mm + 18-180mm obtik og alt tilbehør til
2500kr. ja jeg ved godt at det var alt for billigt men hvad så...
jeg ville ikke give 1500kr for et E400. så hellere gå efter et brugt
Nikon D40/D60 med 18-55 mm optik
eller et Canon 350D/400D. Begge to har den store fordel at der er
rigtig meget på brugt markedet.

Fra :    ab©

Dato : 15-04-10 07:52

"Brian" <plastikskrue@gmail.com> skrev i meddelelsen

> .... så hellere gå efter et brugt
> Nikon D40/D60 med 18-55 mm optik
> eller et Canon 350D/400D. Begge to har
> den store fordel at der er
> rigtig meget på brugt markedet.

Til sammenligning gav jeg for ca. 1 md. siden kr. 800,- for et Nikon D40x
incl. SD-kort og 18-55 mm objektiv - det var for en bekendt, der var klar
til at slå til, da kameraet kom i DBA

ab©