Foto
IBM760 5420
Teil 3020
tæller
Fra : Bo Hellum

Dato : 13-04-10 10:24

Ja, jeg er sku ved at blive gammel. Hvad exif læser er det nu der viser
antal billeder taget med et kamera. Mit D3 skal sælges, så jeg skal lige
have det exakte tal.

Tak

Hellum

Fra : Bo Bjerre

Dato : 13-04-10 11:03

On 13-04-2010 11:23, Bo Hellum wrote:
> Ja, jeg er sku ved at blive gammel. Hvad exif læser er det nu der viser
> antal billeder taget med et kamera. Mit D3 skal sælges, så jeg skal lige
> have det exakte tal.

Tag et billede og kig i photoshop, properties, advanced

Bo //

Fra : Gert Nielsen

Dato : 13-04-10 13:06

"Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> skrev i en meddelelse

> Tag et billede og kig i photoshop, properties, advanced

Og det skal være jpg!!
Opanda IExif kan også bruges.
Gert

Fra : Bo Bjerre

Dato : 13-04-10 14:54

On 13-04-2010 14:06, Gert Nielsen wrote:
> "Bo Bjerre"<bo@sarek.dk> skrev i en meddelelse

> Og det skal være jpg!!

-det troede jeg også engang. Men Photoshop kan gøre det på en raw file.

> Opanda IExif kan også bruges.

-ja, hvis man optager et jpg billede. Det hjælper ikke at tage et i raw
og herefter konvertere det.

Bo //

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 13-04-10 20:55

"Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> -ja, hvis man optager et jpg billede. Det hjælper ikke at tage et i raw og

Super, jeg takker og tjekker i morgen.

Hygge

Hellum