MS Windows
briani 27239
Program der kan ændre på system mapper i W~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 13-04-10 19:05

Findes der et godt (gerne gratis) program der kan tweake/ændre på
system mapper i Windows 7 ?

Har googlet uden held :/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Henning

Dato : 13-04-10 20:47

On Tue, 13 Apr 2010 20:05:28 +0200, Brian Vestergaard
<mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

>Findes der et godt (gerne gratis) program der kan tweake/ændre på
>system mapper i Windows 7 ?

Hvad og hvorfor vil du ændre?

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 13-04-10 22:54

Henning skrev den 13-04-2010:

> Hvad og hvorfor vil du ændre?

Mapper som foretrukne, musik, billeder, dokumenter osv.

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 13-04-10 23:04

Den 13-04-2010 23:53, Brian Vestergaard skrev:

> Mapper som foretrukne, musik, billeder, dokumenter osv.

Du skal ind i egenskaber for mapperne og vælge placering. Der kan du
flytte indholdet til andet sted.

Mogens

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 13-04-10 23:08

Mogens Nielsen skrev:

> Du skal ind i egenskaber for mapperne og vælge placering. Der kan du flytte
> indholdet til andet sted.

Hej, tak for hjælpen men fik et link til "YamicSoft Windows 7 Manager"
og det er lige sådan et program jeg manglede

http://yamicsoft.com/windows7manager/index.html

Tak til Henrik

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-04-10 22:17

Brian Vestergaard skrev:

> Findes der et godt (gerne gratis) program der
> kan tweake/ændre på systemmapper i
> Windows 7?
>
> Har googlet uden held :/

Det er nok fordi du ikke skal ændre på sådan
noget - du risikerer jo at du ikke kan starte systemet
bagefter.

Hvorfor vil du ændre noget?

--
Allan Vebel