MS Windows
briani 27239
SSD som HD - Image af drev
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 13-04-10 15:16

Jeg har læst at et SSD drev er meget hurtigere til at starte og indlæse
Win7, samt andre installerede programmer.

Da jeg er ivrig bruger af "Acronis True Image" ( lave Image af HD og
restore igen), vil jeg gerne være sikker på at hvis jeg laver en Image
af et SSD drev til en HD, kan jeg så restore mit image tilbage igen til
SSD drevet?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-04-10 15:23

For alle programmer ser det ud som og opfører sig som enhver anden
harddisk, så svaret er ja.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ole C

Dato : 13-04-10 18:14

Steen Mikkelsen skrev blandt andet:

> [...]
> restore igen), vil jeg gerne være sikker på at hvis jeg laver en Image
> af et SSD drev til en HD, kan jeg så restore mit image tilbage igen

Jeg kan dårligt tro andet - og det ser ud til at blive bekræftet her:
http://hwt.dk/forumthread.aspx?ThreadID=278954
(Google er nu herlig.....!)

--
vh