MS Windows
briani 27239
Synkroniser filer til offline brug
Fra : Jens

Dato : 13-04-10 11:01

Setup: PC med Win-XP-Prof og en NAS-server.

Jeg vil nu gerne kunne gemme nogle mapper på NAS'en men stadig have dem
tilgængelig på PC'en når den ikke er på mit netværk.

I help til XP beskrives det at man skal enable "Work Offline" ved af gå ind
i "My Computer" -> "Tools" -> "Folder Options" og der vælge tabben "Offline
Files" og der sætte flueben i "enable offline...." MEN der er ingen flueben
i den menu på min PC.

Hvorfor er der ikke det?

Mvh
Jens

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 13-04-10 13:36

On Tue, 13 Apr 2010 12:00:58 +0200, "Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk>
wrote:

> [...]
>Files" og der sætte flueben i "enable offline...." MEN der er ingen flueben

Fordi du selv skal sætte fluebenet og trykke OK ?

Eller mener du "Der er ikke mulighed for at sætte fluebenet i Enable
offline.., fordi checkboksen til fluebenet ikke er til stede" ?

/Hans

Fra : Jens

Dato : 13-04-10 13:03

"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote in message

> Fordi du selv skal sætte fluebenet og trykke OK ?
>
> Eller mener du "Der er ikke mulighed for at sætte fluebenet i Enable
> offline.., fordi checkboksen til fluebenet ikke er til stede" ?
>

> /Hans

Ja

Fra : Jens

Dato : 13-04-10 13:34

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> wrote in message

> "Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote in message

> Ja

Jeg har fundet løsningen.

Hvis "Fast user switching" er enabled i "User Acount" settings bliver alt
omkring synk af filer disabled - se det skriver Windows Help jo ikke en
disse om !!

/jens