windows live mail ?
Fra : RK

Dato : 13-04-10 18:02

Jeg havde oprettet en del lagermapper men de vises pludselig ikke mere. Hvis
jeg prøver at oprette dem igen får jeg at vide at de allerede findes (jeg
kan bare ikke se dem)?

Fra : Jubii

Dato : 13-04-10 21:00

"RK" <flemming.j@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mere. Hvis
> jeg prøver at oprette dem igen får jeg at vide at de allerede findes

Kan du se mapperne, når du trykker "administrer mapper"?

Fra : RK

Dato : 13-04-10 21:19

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
> "RK" <flemming.j@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Kan du se mapperne, når du trykker "administrer mapper"?

Hvor finder jeg det? Kan du dirigere mig lidt nærmere?

Fra : RK

Dato : 13-04-10 22:09

> "Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen

> Hvor finder jeg det? Kan du dirigere mig lidt nærmere?

De dukkede op igen da jeg oprettede en ny mappe ?????? Tak!