RAM til min iMac 27
Fra : BoFromDenmark

Dato : 12-04-10 23:57

Hejsa

Jeg har besluttet mig for at min nye iMac 27" i7 skal ha` mere ram - 4
Gb. Hvilken type ram skal jeg købe? - det skulle jo helst spille
sammen med det der er i forvejen!

Hvilken netbutik skal jeg bruge?

På forhånd tak

Hilsen Bo

Blåmejsen har travlt:
http://www.ustream.tv/channel/nestbox1

Fra : René

Dato : 13-04-10 07:41

"BoFromDenmark" <boisalten@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Du kan finde passende ram udfra guiden her http://www.kingston.com så er det
bare at tjekke www.edbpriser.dk af for prisen og vælge foretrukken butik.

Hilsen
René

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-04-10 21:13

"René" <rh(fjern)sin(fjern)@post4.(og her)tele.dk> wrote:

> Du kan finde passende ram udfra guiden her http://www.kingston.com så er det
> bare at tjekke www.edbpriser.dk af for prisen og vælge foretrukken butik.

Det er ikke alle butikker, der er med i Edbpriser. Jeg plejer at finde
RAM hos Kingston. Så tager jeg navnet på den pågældende type RAM (KTA og
et nummer f.eks.) og laver en Google-søgning på det. Jeg vælger, at
Google skal finde danske sider. Så dukker der masser af netbutikker op.
Så kan man selv vælge ud fra pris, leveringstid og ikke mindst indtryk
af butikkens troværdighed.
--
Henrik Münster
Esbjerg