SE Vivaz
Fra : Ralph K

Dato : 09-04-10 20:01

Har købt denne nye SE telefon, men er sgu lidt "skuffet".
Ved man bare kunne have læst om den inden, men troede at det var standard på
nye telefonder.

Der mangler Blitz....
Elendige ringe og sms toner
Ingen spil
Ingen tal på det "gavekort" til PLAY som lå i æsken..
HD??? Da ikke i videooptageren. Optager ikke med mere end ca 1200 X 700

Gode ting..

Lang batterilevetid pr. opladning
Anvendeligt QWERTY tastatus selv med pølsefingre
Lækkert design

Bare lige nogle undtryk her 14 dage efter ibrugtagningen af den.

Ralph.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-04-10 20:13

Ralph K frembragte:
> [...]
> Lækkert design
>
> Bare lige nogle undtryk her 14 dage efter ibrugtagningen af den.

Har ventet længe på Xperia X10 men vil ikke ha den efter at have læst
folks vurderinger af den - fx. som din hér:

http://kortlink.dk/7nkb

eller på www.mobildebat.dk

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 10-04-10 05:19

> [...]
>
> Har ventet længe på Xperia X10 men vil ikke ha den efter at have læst
> folks vurderinger af den - fx. som din hér:

Linket giver en Vivaz !
Var det ikke pg.r af prisen, så havde jeg nok købt en, men syntes prisen er
for pebret, i forhold til hvad den kan.

Vil hellere have en X2 istedet for, den koster selv. også kassen, men den
kan stortset det samme, og så har den qwerty tast. det har X10'eren ikke.

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-04-10 06:55

Den 10-04-2010 06:19, Anders skrev:
> [...]
> kan stortset det samme, og så har den qwerty tast. det har X10'eren ikke.

Jeg har en Satio som jeg er glad for lige bortset fra den korte
batteri tid.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby