Fælge til GSX750F fra 1990
Fra : Tommy Larsen

Dato : 09-04-10 21:39

Hejsa!

Jeg har en ødelagt bagfælg til sådan en gammel fætter, og det er jo
pænt nederen at holde stille i dette vejr :(
Er der nogen af jer, der har en ide om hvad en ny fælg koster, hvis
ikke jeg lige kan finde en ved de lokale huggere?

Mvh Tommy

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-04-10 22:27

On Fri, 09 Apr 2010 22:39:07 +0200, Tommy Larsen <tommylar@gmail.com>
wrote:

Hej tommy.

> [...]
>Er der nogen af jer, der har en ide om hvad en ny fælg koster, hvis
>ikke jeg lige kan finde en ved de lokale huggere?

Prøv her: http://www.spinnin-wheel.se/
De har næsten alt.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Tommy Larsen

Dato : 09-04-10 22:37

On Fri, 09 Apr 2010 23:27:07 +0200, Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke>
wrote:

>Prøv her: http://www.spinnin-wheel.se/
>De har næsten alt

Hej Steen!

Tak for et hurtigt svar :)

Jeg er dog lidt bekymret, hvis jeg skal helt til Sverige for at finde
en brugt fælg - er stadig interesseret i at høre hvad en ny bare ca.
koster, jeg er desperat for at komme ud og køre :D

Mvh Tommy

Fra : Tommy Larsen

Dato : 11-04-10 12:26

wrote:

>Prøv her: http://www.spinnin-wheel.se/
>De har næsten alt.

Hej igen, Steen (og alle andre der læser med!). Jeg er jo nu blevet så
klog, at jeg ved en ny fælg koster +4.000, der er en teoretisk chance
for at Harrys Motorservice (som har den gamle fælg på værkstedet lige
pt.) har en fælg liggende på loftet, det ved de mere om i morgen, men
hvis de har, koster den mindst 1.500. De dersens svenskere, er der
nogen der har erfaringer med dem (eller lignende i Sverige), hvad er
prisniveauet ca., og hvad med forsendelse? Jeg er efterhånden så
desperado at jeg er klar på næsten hvad som helst for at komme ud og
trille :D Opmærksomme læsere af denne tråd vil nok spørge til
Gul&Gratis annoncens fælge, men sælger er først hjemme efter tirsdag
aften, så han kan tjekke Dan's oplysninger mht om det er den korrekte
fælg!

Mvh Tommy

Fra : Grunnet

Dato : 11-04-10 14:11

"Tommy Larsen" <tommylar@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Gul&Gratis annoncens fælge, men sælger er først hjemme efter tirsdag
> aften, så han kan tjekke Dan's oplysninger mht om det er den korrekte

Har du set disse 2 dba annoncer ?

http://www.dba.dk/gsx-750-f-aarg-94-suzuki/id-65521650/

http://www.dba.dk/suzuki-gsx-750-f-750-ccm/id-65575142/

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

Fra : Tommy Larsen

Dato : 11-04-10 07:49

> http://www.dba.dk/gsx-750-f-aarg-94-suzuki/id-65521650/
>
> http://www.dba.dk/suzuki-gsx-750-f-750-ccm/id-65575142/

Hej Steen!

Tak for tippet, jeg havde kun søgt på GSX750F, og derfor ikke set dem
- mail er skippet afsted med prisforespørgsel :)

Mvh Tommy

Fra : OFH

Dato : 10-04-10 10:33

> [...]
> Er der nogen af jer, der har en ide om hvad en ny fælg koster, hvis
> ikke jeg lige kan finde en ved de lokale huggere?

Prøv at søge på E-bay.
Hilsen Ove

Fra : Tommy Larsen

Dato : 10-04-10 07:38

> Prøv at søge på E-bay.
> Hilsen Ove

Er der nogen der har god forstand på fælge til sådan en maskine -
synes at det ligner den nederste i venstre hjørne rigtigt meget på
denne annonce
http://www.guloggratis.dk/motorcykel/tilbehor-og-reservedele/til-suzuki/annonce/7569374
vil dog nødigt køre til Ikast, hvis jeg på forhånd ved at det ikke er
den model ;)

Har lige fået at vide i dag at en ny fælg koster 4000, så det skal jo
på det nærmeste være en brugt!!

Mvh Tommy

Fra : Tommy Larsen

Dato : 10-04-10 07:59

Eller vendt om - passer fælgene fra en GSX600F fra 1989 på min 750'er
fra '90? For så skal jeg jo bare have dem i stedet!

Mvh Tommy

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 10-04-10 15:19

Den 10-04-2010 15:58, Tommy Larsen skrev:
> Eller vendt om - passer fælgene fra en GSX600F fra 1989 på min 750'er
> fra '90? For så skal jeg jo bare have dem i stedet!
>
> Mvh Tommy

Din bagfælg er en 3,5*17 (nr. er støbt i fælgen) hvis der står det på
den sælgeren i gul og gratis har, er der god sandsynlighed for at det
passer.

Jeg tro ikke at et sæt 600F fælge passer på din 750F.
- udforming af fælge er forskellige
- bagsvinger er forskellig

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 10-04-10 15:21

Den 10-04-2010 16:19, Dan "748" Dethlefsen skrev:

> Jeg tro ikke at et sæt 600F fælge passer på din 750F.
> - udforming af fælge er forskellige
> - bagsvinger er forskellig

600F fælgen er en 3.00*17 så den passer ikke på din 750F

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : N/A

Dato : 10-04-10 15:19

Fra : Flemming Disc

Dato : 10-04-10 22:27

"Tommy Larsen" <tommylar@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen af jer, der har en ide om hvad en ny fælg koster, hvis
> ikke jeg lige kan finde en ved de lokale huggere?

Prøv hos en hugger, et nyt koster mellem 5000 og 6000 kr

--

Venlig hilsen
Flemming Disc