Banjobolt med udluftning Tips
Fra : Ukendt

Dato : 09-04-10 09:40

Hej dér

Der har før, til bremser, været omtalt banjobolte med udluftningsnippel her
på gruppen. Og fælles for dem har været relativ høj pris for klodset
design, og tvivlsomt materiale.

Nuvel, skal man som jeg bruge en typisk M10 x 1, i 20 mm. længde, så er en
original BMW banjobolt i rustfast udførelse, varenummer: 34327673647, til
salg for Kr. 57,- incl. mormor und alles.

Se her: http://www.tfv-org.dk/general/brakes/index.html

Fremragende til en drilsk mastercylinder eksempelvis.

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 8-11-2009

Fra : Flemming Disc

Dato : 09-04-10 19:03

meddelelse news:4ca1sb9wygfe.5sb8xdyiwljd$.dlg@40tude.net...
> [...]
> original BMW banjobolt i rustfast udførelse, varenummer: 34327673647, til
> salg for Kr. 57,- incl. mormor und alles.

En hel sikker god pris i rustfri, men de fås fra Galfer i forkromet messing
til en pris af 60 kr.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 10-04-10 16:37

> [...]
> til
> salg for Kr. 57,- incl. mormor und alles.

Fedt. De har været i restordre fra MAX MC IMPORT i lang tid. Den ser
nydelig ud.

--
Jens Jacob Bager Jensen
Suzuki SV 1000 N '05, Suzuki DR 650 Dakar '90

Fra : p.jarnbak

Dato : 11-04-10 02:33

"Jens Jacob Bager Jensen" <jens@bager.info> wrote in message

> Fedt. De har været i restordre fra MAX MC IMPORT i lang tid. Den ser
> nydelig ud.

Du køber vel ikke originale bmw dele hos Max mc import.
Palle.