MS Windows
briani 27239
Helium / Chip Munks lyde???
Fra : Henrik 8600

Dato : 09-04-10 18:41

Konens XP bærbare er begyndt at lyde som samtlige kuntsnere har indtaget
Helium eller er Chip Munks (Hvis man har set en af de to film).

Det lyder ens uanset om man bruger iTunes eller Windows Mediaplayer. Og
højtalerne er det ikke, det er samme lyd med headset.

Hvad dælen er det kommet af, og hvad dælen gør man ved det???

P.S. Det haster, Konen er utålmodig

H.

Fra : Mads

Dato : 09-04-10 19:53

On Fri, 9 Apr 2010 19:40:57 +0200, "Henrik 8600"
<dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> [...]
>højtalerne er det ikke, det er samme lyd med headset.
>
>Hvad dælen er det kommet af, og hvad dælen gør man ved det???

Et gæt er at lydkortets drivere har nogen "special effects" der kan
slås til og fra. Det er der i softwaren til mit Creative lydkort.
Måske en har pillet ved disse indstillinger for at drille lidt.

mvh Mads

Fra : Henrik 8600

Dato : 09-04-10 21:03

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> slås til og fra. Det er der i softwaren til mit Creative lydkort.
> Måske en har pillet ved disse indstillinger for at drille lidt.

Tak Mads, det har jeg slået fra, og det har ikke hjulpet.

Fyr løs....

P.S. Hun siger at det er kommet efter iTunes er opdateret til version 9.1.
Men problemet er det samme i Medeaplayer.

H.

Fra : Mendoza

Dato : 10-04-10 07:43

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> P.S. Hun siger at det er kommet efter iTunes er opdateret til version 9.1.
> Men problemet er det samme i Medeaplayer.

Prøv at gendanne til et tidspunkt før opdatering af iTunes, bare for at se
om det er det, der er årsagen.

Fra : Jakob

Dato : 11-04-10 17:12

On Fri, 9 Apr 2010 22:03:00 +0200, Henrik 8600 wrote:

> [...]
>
> P.S. Hun siger at det er kommet efter iTunes er opdateret til version 9.1.
> Men problemet er det samme i Medeaplayer.

Et hurtigt bud kunne så være om der så netop er en enkelt at de effekter
der skal være slået til. Det er jo helt sikkert installationen af iTunes
der har lavet lort i indstillingerne af lydkortet. Prøv at se efter om der
er en der hedder noget med laptop eller lignende.
--

/Jakob
Battle Against Any Raid Five

Fra : nielsen

Dato : 10-04-10 08:17

Henrik 8600 wrote:
> [...]
> Og højtalerne er det ikke, det er samme lyd med headset.
>
> Hvad dælen er det kommet af, og hvad dælen gør man ved det???

Prøv med en ny kone, måske det hjælper