MS Windows
briani 27239
Adobe Flash Player 10
Fra : Ukendt

Dato : 09-04-10 12:03

På min datters pc, som kører xp sp3, har jeg problemer med at få adobe flash
10 til at virke.

Jeg har prøvet de råd adobe giver på deres hjemmeside med at fjerne gamle
versioner og lign., men ligemeget hjælper det.
Desuden har jeg prøvet at dels slukke for antivirus og dels helt prøve at
afinstallere antivirus.
Der er ingen firewall på (ms' er slået fra)

Hun bruger flash til de hersens små spil på nettet

Er der nogen som har en god idé til en løsning

/karsten

Fra : Fynbo

Dato : 09-04-10 13:56

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er ingen firewall på (ms' er slået fra)
>
> Hun bruger flash til de hersens små spil på nettet
>
> Er der nogen som har en god idé til en løsning

Mener jeg læste et sted på deres hjemmeside, at hvis man havde problemer
skulle man lukke Internet Explorer under installationen.. Har lige opdateret
den uden problemer.

Fynbo