MS Windows
briani 27239
Spørgsmål om Teamviewer
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-04-10 11:15

Først vil jeg undskylde hvis det ikke er den rigtige gruppe til sådan et
spørgsmål (jeg kunne ikke finde en bedre egnet).

Tidligere er jeg blevet anbefalet (her i gruppen) programmet Teamviewer, til
at fjernstyre en windows maskine, og det virker også 100%.

Men nu tænkte jeg på, er der nogen fordele ved at købe programmet, fremfor
at bruge den gratis udgave?
Får man flere funktioner eller andet?
Jeg har tjekket efter på www.teamviewer.com, men kan ikke umiddelbart finde
noget om det.
Hvis man køber programmet, kan man så stadig fjernstyre én PC, fra flere
forskellige andre, rundt om i verden, ligesom man kan med den gratis udgave?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Claus

Dato : 09-04-10 11:47

Hej Per

Teamviewer fungerer bare kanon...hvilket du sikkert også har fundet ud af.

Du må kun bruge den gratis version til privat brug, hvis du køber
programmet, så
må du bruge det prof - hvilket er den største forskel.

Du kan installere programmet på alle de pc'er du ønsker, hvis du kun har
købt en "linie", så
kommer der bare med en besked om, at linien er i brug.

Hvis du køber programmet, har du også mulighed for at indsætte dit eget logo
i en exe. fil som
dine kunder bruger til opkobling til din Teamviewer konto - så behøver du
f.eks ikke bede dem om,
at de skal hente programmet fra TV's hjemmeside, men fra din egen.

Håber at ovenstående kunne bruges.

Mvh
Claus

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 09-04-10 13:50

On Fri, 9 Apr 2010 12:15:21 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> [...]
>at fjernstyre en windows maskine, og det virker også 100%.
>
>Men nu tænkte jeg på, er der nogen fordele ved at købe programmet, fremfor

Man får den spøjse funktion at man ikke kan lave en session mellem en
freeware udgave og en kommerciel udgave på mere end 5 minutter.

> [...]
>forskellige andre, rundt om i verden, ligesom man kan med den gratis udgave?

Ja, men være opmærksom på det med de 5 minutter når du blander
købe-udgaven og ikke-købe-udgaven sammen.

Der er muligvis noget bedre management med til købeudgaven som kan
integreres i større firmaers systemer, jeg kan ikke helt overskue den
del.

/hans

Fra : Jakob

Dato : 11-04-10 16:10

On Fri, 9 Apr 2010 12:15:21 +0200, Per Beer Hansen wrote:

> [...]
> forskellige andre, rundt om i verden, ligesom man kan med den gratis udgave?

Der er ikke så meget private har at bruge en købeudgave til. Med en købt
udgave kan man have flere sessions kørende (hvilket kan være ekstremt
forvirrende ligemeget hvor pro man er), man kan få en version til
unattended installation på et netværk og man kan få et databasesystem hvor
man kan holde styr på de forbindelser man har oprettet så man hurtigt kan
finde dem igen + man kan sætte tid på dem til eventuel fakturering eller
lignende og så er der eget design af quicksupportmodulet. Hvis det kun er
til privatsupport af en maskine så har du alle funktioner, du får ikke
nogen merværdi af at købe
--

/Jakob
Battle Against Any Raid Five