lejet imovie film problemer med 2 maskiner~
Fra : jagge

Dato : 09-04-10 20:35

Hey

Har lejet en film via Itunes, hentet på en maskine men så gik det op for
mig at jeg ikke kan afspille den fra den maskine da jeg manglede et
stik.

Det viste sig at Itunes på en anden maskine automatisk hentde filen ned
på en anden maskine, yeah så kunne jeg jo se den alligevel. MEN når jeg
prøver at afspille får jeg at vide at den er låst til en anden maskine.

OK så prøver jeg at købe den igen på maskine 2.... Det kan jeg ikke da
jeg allerede har købt den. HMMM. Endelig prøver jeg at slette den på
maskine 1, det kan jeg HELLER ikke. Der sker simpelthen intet når jeg
vælger slet, hmmmm

Hva gør man så ?

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-04-10 20:45

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> jeg allerede har købt den. HMMM. Endelig prøver jeg at slette den på
> maskine 1, det kan jeg HELLER ikke. Der sker simpelthen intet når jeg

du er fucked ..

"You may move movie rentals between your Mac or Windows computer and
other compatible devices, but not directly between two computers or
between two such other compatible devices. Movies rented using your
Apple TV or iPad may not be moved. You must be connected to the iTunes
Store when moving movie rentals. Once a movie rental is moved, it is no
longer viewable on the sending device or computer."

<http://www.apple.com/legal/itunes/us/terms.html>

/thomas

Fra : jagge

Dato : 09-04-10 21:30

> [...]
> Store when moving movie rentals. Once a movie rental is moved, it is no
> longer viewable on the sending device or computer."

Det giver sgu ikke mening. Man må flytte dem mellem en mac og en windows
maskine, men ikke mellem 2 macs ??

Men det at man skal lade filmen afspille for at slette den det er da
pænt underligt.

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-04-10 21:37

> Det giver sgu ikke mening. Man må flytte dem mellem en mac og en windows
> maskine, men ikke mellem 2 macs ??

Nej, læs det igen omhyggeligt. Du kan flytte den fra en computer (mac
eller windows) til et "mobile device" altså en iPhone eller iPod Touch
.... og tilbage igen ... men ikke direkte imellem to computere.

Så hvis du har en iPhone kan du flytte den til den og derefter flytte
den til en anden mac .. sålænge de kører under samme iTunes konto.

/thomas