imac fryser fast efter start ingen apple r~
Fra : KnudRamian

Dato : 08-04-10 15:47

Pludselig frøs min mac intel/ leopard uden forudgående problemer. Den
kan lukke op til normal skærmtilstand, men responderer ikke på muse-
klik. Har rebootet efter alle opskrifterne hos Apple, men den vil
ikke. Har forsøgt at indsætte leopard-instal-disk, men den vil ikke
boote fra den og nu sidder den bare fast.
Nogle gode forslag?
Knud

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-04-10 22:55

KnudRamian <knud.ramian@gmail.com> wrote:

> [...]
> ikke. Har forsøgt at indsætte leopard-instal-disk, men den vil ikke
> boote fra den og nu sidder den bare fast.

hvordan har du prøvet at boote fra leopard install skiven ? .. holdet
"C" nede ?

Hvor langt kommer den ? .. kan du høre om den spinner skiven og forsøger
at læse fra den ?

/thomas

Fra : KnudRamian

Dato : 08-04-10 16:04

Tak for det. I vejledningen stod der D-tasten - med C-tasten starter
den fint på startdisken. Så nu tester jeg.
Knud

Fra : KnudRamian

Dato : 08-04-10 16:26

On 9 Apr., 00:04, KnudRamian <knud.ram...@gmail.com> wrote:
> Tak for det. I vejledningen stod der D-tasten - med C-tasten starter
> den fint på startdisken. Så nu tester jeg.
> Knud

> - Vis tekst i anførselstegn -

Det var vist bare en reperation af disktilladelser, der skulle til -
forunderligt.
Knud