Fremtiden
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-04-10 12:02

Egentlig kommer hardwaren vel bare til at sidde i fladskærmen (TV)
Og skærmen kommer med et trådløst usb-hub hvor der kan forbindes
mus,tastatur og usb-nøgle indsættes
(og en tungt krypteret trådløs forbindelse med en rækkevidde på 10 meter),
og hardwaren er bare en klump regnekraft og noget ram,
Måske endda bare et indstiks kort(på størrelse med en accelerator til en A1200)
Man kan bytte ud i fjernsynet en gang imellem?
Standard port/connector i alle fladskærme/fjernsyn?
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-04-10 12:17

Den 11/04/10 13.01, Peter Nicolaysen skrev:
> [...]
> A1200)
> Man kan bytte ud i fjernsynet en gang imellem?
> Standard port/connector i alle fladskærme/fjernsyn?

Om et par måneder så gå ned i din lokale Fona, og bed om at se på en iPad.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-04-10 16:22

> Om et par måneder så gå ned i din lokale Fona, og bed om at se på en iPad.

Det kommer ikke med standard stik til USB. Kun et specielt stik til
Apple's ekstra tastatur.

Jeg ville ellers ha' foreslået en iMac.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Max

Dato : 11-04-10 12:46

Hej Peter

> Egentlig kommer hardwaren vel bare til at sidde i fladskærmen (TV)

Skærm, mus og tastatur vil da forsvinde, vi taler til maskinene
og billeder projecteres.

Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-04-10 12:49

Max skrev:

>vi taler til maskinene

nej da, det kommer da til at foregå ved tankens kraft.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jesper Lund

Dato : 11-04-10 13:11

Ivan V. Klattrup wrote:

> nej da, det kommer da til at foregå ved tankens kraft.

Hehe, Firefox

(ikke Mozilla browseren).

--
Jesper Lund

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-04-10 13:34

Jesper Lund skrev:

>Hehe, Firefox

den gode gamle Clint Eastwood film

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-04-10 16:22

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> den gode gamle Clint Eastwood film

Den havde jeg helt glemt - skynder sig over på Laserdisken.dk.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Stig Johansen

Dato : 11-04-10 18:52

Axel Hammerschmidt wrote:

> Den havde jeg helt glemt - skynder sig over på Laserdisken.dk.

Så skynd dig inden du bliver nakket af Firefox II (russeren).

Stig Johansen