WD TV HD LIVE media player
Fra : Nyheder

Dato : 11-04-10 02:11

Hej NG

Jeg ved ikke om denne gruppe er den bedste til dette spørgsmål. Hvis
nogen synes en anden gruppe kunne være mere relevant så sig til.

Jeg har købet en WD TV HD LIVE media player (http://www.mm-vision.dk/
produkter/visvare.asp?action=vis&varenr=60349&menu=mediacenter) og den
fungere sådan set meget fint.

En ting der dog iritere mig er at hvis jeg åbner f.eks. en fil der
ligger som ISO fil, kan jeg godt se filmen, ændre audio og subs, men
jeg kan ikke hoppe frem til næste afsnit... Lige meget om jeg lægger
filmene som ISO eller
VIDEO_TS så kan jeg ikke skifte afsnit.

Når jeg klikker på "option" så er der et ikon der hedder afsnit, men
det er ikke muligt at vælge det...

Er det bare sådan det er eller er der noget jeg ikke har gjort
rigtigt?

Hilsen

Sten

Fra : TDN

Dato : 11-04-10 12:18

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Hvis du ikke får svar her kan jeg anbefale:

http://www.recordere.dk/

Der tales om ovenstående.

Mvh
Thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-04-10 12:26

Den 11/04/10 10.10, Nyheder skrev:

> Er det bare sådan det er eller er der noget jeg ikke har gjort
> rigtigt?

Jeg tror ikke DVD afspilning understøtter kapitler på WD TV'en (hverken
ISO eller udpakket).

Jeg er enig i at det er irriterende.

Fra : Bo Andersen

Dato : 11-04-10 17:48

> Jeg tror ikke DVD afspilning understøtter kapitler på WD TV'en (hverken
> ISO eller udpakket).
> Jeg er enig i at det er irriterende.

Det er vist noget med at spoler du frem
ved at holde FF ned 2-3 sec, for derefter
slippe knappen.
Tryk derefter kortvarigt på FF knappen, så
springer den 10min frem.
Ikke ligefrem et kapitel, men måske hjælper det.

Venligst, Bo Andersen.

PS: Glæder mig til om en lille uge..... så dumper den her ind ad døren.
http://www.xtreamer.net/
Da jeg personilgt synes WDTV +Live er for ringe/langsomme.

Fra : Nyheder

Dato : 14-04-10 09:27

> PS: Glæder mig til om en lille uge..... så dumper den her ind ad døren.http://www.xtreamer.net/
> Da jeg personilgt synes WDTV +Live er for ringe/langsomme.
Kan den det samme samme (synes deres hjemmeside er lidt rodet)

Hvor køber du din?

Sten

Fra : Bo Andersen

Dato : 14-04-10 17:16

> [...]
> Da jeg personilgt synes WDTV +Live er for ringe/langsomme.

Kan den det samme samme (synes deres hjemmeside er lidt rodet)

Ja, det kan det samme +bunker af andre ting.
Såsom BD-ISO understøttelse
DTS-MA 7.1 og Dolby True HD lyd.
http://xtreamer.net/xtreamerpro/features.aspx
iPhone remote control, osv.

Men Pro udgaven er jo også en del større en WDTV
Til brug i hjemmet vil jeg bruge Pro udgaven, og
på farten, CampingVogn/Sommerhus/Børneværelse
Vil jeg bruge 'Amatørudgaven' med en 750GB intern disk
http://xtreamer.net/xtreamer/features.aspx

Jeg lavede en pre-order på deres egen web-shop:
http://shop.xtreamer.net/

-Bo Andersen-