Iphone blokeret for youtube, hvorfor?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-04-10 16:38

Hvad kan det skyldes, at en Iphone pludseligt er blokeret for youtube?
Den kan sagtens gå på andre sider, på nettet, men lige med youtube skriver
den følgende:
"Kan ikke oprette forbindelse til youtube"
Der er ikke lavet om på nogen indstillinger eller andet.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-04-10 22:16

On 2010-04-07 17:37:45 +0200, Per Beer Hansen said:

> Hvad kan det skyldes, at en Iphone pludseligt er blokeret for youtube?

Virker fint her .. jeg ender på en mobil tilpasset udgave af siden.

--
"We don't spend a lot of energy on old technology"

Steve Jobs om Flash

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-04-10 11:03

"J.K.Arning" <jesper.arning@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Virker fint her .. jeg ender på en mobil tilpasset udgave af siden.

Det har det også gjort her tidligere, men ikke mere nu

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : J.K.Arning

Dato : 08-04-10 11:44

On 2010-04-08 12:03:18 +0200, Per Beer Hansen said:

> Det har det også gjort her tidligere, men ikke mere nu

Så må det være din udbyder .. er det via 2G/3G eller WIFI?

Kan du teste begge muligheder?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-04-10 18:04

> Så må det være din udbyder

Det er Telenor og de siger der ikke er noget galt med forbindelsen.

>.. er det via 2G/3G eller WIFI?
>
> Kan du teste begge muligheder?

Det er samme problem, uanset hvilken der benyttes.
Det er bare mærkeligt, at det kun er youtube der er blokeret, alt andet
virker fint nok.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pico

Dato : 10-04-10 00:09

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Det er samme problem, uanset hvilken der benyttes.
> Det er bare mærkeligt, at det kun er youtube der er blokeret, alt andet

Kan det være fordi den står på "I dag" øverst, så kan jeg heller ikke komme
på, men sætter jeg den til "Denne uge" virker det fint. Jeg ved ikke
hvorfor, mener altid det har været sådan.

--
MVH
Pico

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-04-10 13:34

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Kan det være fordi den står på "I dag" øverst, så kan jeg heller ikke
> komme på, men sætter jeg den til "Denne uge" virker det fint. Jeg ved ikke
> hvorfor, mener altid det har været sådan.

Nej det ændrer desværre ikke ved noget om den står på "I dag", "Denne uge"
eller "Alle".

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport