Filmklip fra Bakkeåbning 2010 - Nørrebroga~
Fra : Jens V. Sigersted

Dato : 07-04-10 11:50

Hej til Gruppen

Jeg har laget et lille filmklip fra Bakkeåbningen 2010 på Nørrebrogade på
youtube hvor kameret er på en lille tur gennem motorcyklerne.

http://www.youtube.com/watch?v=L01500yd_Rg

Mvh
Jens V. Sigersted

Fra : Sir1

Dato : 07-04-10 05:47

Jeg har også smidt et klip på nettet. Det er måske lidt mere i den
personlige kategori, men måske man alligevel kan finde sig selv i det:
http://morinist.dk/morini/bakken.php

Vh
Søren