MS Windows
briani 27239
Vista 64 bit => 32 bit
Fra : KC

Dato : 07-04-10 15:58

Hejsa!

Kan det lade sig gøre at ændre fra 64 til 32

Mvh

Kay-Verner

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-04-10 19:56

KC skrev den 07-04-2010 16:58:

> Kan det lade sig gøre at ændre fra 64 til 32

32 bit versionen skal installeres. Jeg ved ikke, om det kan lade sig
gøre at installere oven i en 64 bit. Hvis du har en OEM-version, tror
jeg ikke, at du kan bruge den samme licensnøgle til begge versioner, men
jeg kan tage fejl.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-04-10 02:19

1. Kan ikke lade sig gøre, kræver ren installaion.
2. Det gør du ikke.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Tomtomog meget tom

Dato : 08-04-10 08:17

"KC" <4220@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Kan det lade sig gøre at ændre fra 64 til 32
>
> Mvh
>
> Kay-Verner

Hvorfor , 64 bit kan jo køre 32 bit programmer ?

Bare nsygerrig

Fra : KC

Dato : 08-04-10 16:03

Fordi netbank ikke virker i 64

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-10 16:57

KC skrev:
> Tomtomog meget tom skrev:
>
> Fordi netbank ikke virker i 64

Brug dog din browser i 32bit udgave, det har ikke noget med
operativsystemet at gøre

Fra : KC

Dato : 09-04-10 19:08

Hvordan gør man dog det

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-04-10 01:39

Som default er det den der startes. Du skal explicit starte IE(64bit)
fra startmenuen den kan ikke sættes til at være standard.

Hvis det er i 32bit versionen du har problemer må du være mere
meddelsom og sige hvilken Netbank og hvad problemet er.
I Nordea f.eks. virker netbanken både med IE 32bit og 64bit.