Opgradering.
Fra : Mailund

Dato : 04-08-01 20:58

Hej NG

Jeg er kommet til lidt penge og har tænkt mig at bruge dem på en opgradering
af min pc'er.
Jeg har kigget mig lidt omkring og har set mig lun på en Thunderbird 1200
mhz/266.
Hvilket MB og hvilken køler kan anbefales til brug sammen med denne ?
Jeg har ikke tænkt mig at skulle køre Raid.

Jeg har "kun" 235w powersupply i mit kabinet.
Er det nok til at drive cpu'en, eller skal der en 300 watt'er til ?

Mvh
Brian

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 05-08-01 00:41

Hej.

Jeg har sådan en CPU og den sidder på et Soltek SL 75-KAV MB. Min køler er
en CPU-køler til Duron/T-bird (op til 1,5Ghz) (Global orb Vulkano 2). Min
Cpu er 51 grader varm når den kører normal og 57 grader varm under kraftig
belastning. Jeg har en 250 w powersupply i mit kabinet.
De forskellige steder anbefaler de mindst en 250 w.

Mvh. Lars.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 05-08-01 10:58

Jeg kører med en 1,2 ghz cpu.
Mit mobo er et epox 8kta3(+), men da du ikke vil have raid skal du bare
stryge + ... Det er et meget lækkert mobo, kan nemt overclockes og jeg har
ikke haft nogen problemer overhovedet ... Jeg kører med en coolermaster der
er mod'et lidt ... 1,2@1,33 full load 44 grader ...

Fra : Mailund

Dato : 05-08-01 21:02

Tak for buddene !