MS Windows
briani 27239
SENS og lyd kører ikke
Fra : JBJ

Dato : 07-04-10 07:24

det har ikke været der før den sidste måned, så jeg mener det er opstået
efter en opdatering. Dog kan jeg ikke finde ud af hvilken da MS ikke er
gode til at beskrive deres opdateringer til Vista Home Premium DK.

Nogen gange når jeg genstarter min bærbar kommer der en besked om at SENS
systemet ikke kunne logge på. Desuden er der en besked om at Lyd tjenesten
ikke kører - dvs. ingen lyd.

Eneste måde at løse det på er at logge af og på igen eller genstarte.

Men hvorfor sker det og hvilken opdatering har MS nu kludret med, samt
hvordan løser jeg det?

Håber der er en der kan hjælpe.

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : Ole C

Dato : 07-04-10 09:02

JBJ skrev blandt andet:

> [...]
>
> Eneste måde at løse det på er at logge af og på igen eller genstarte.
>
> Men hvorfor sker det og hvilken opdatering har MS nu kludret med, samt

SENS står for System Event Notification Service - så den fortæller dig vel
"bare" om problemet med den manglende lyd?
Måske du kan læse nærmere i Kontrolpanel>Administration>Logbog.
Du kunne også prøve at opdatere drivere til dit lydkort....

--
vh
Ole C

Fra : JBJ

Dato : 07-04-10 15:42

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Måske du kan læse nærmere i Kontrolpanel>Administration>Logbog.
> Du kunne også prøve at opdatere drivere til dit lydkort....

Det er sjovt det opstod bare lige pludselig. Jeg prøvede idag, efter mit
indlæg,at køre microsoft Fix It, og det ser ud til at have fixet det:)