MotoGP fra Qatar på søndag
Fra : GRISEN

Dato : 06-04-10 12:27

Er det kun mig der synes tidspunkterne er i udu?

Motogp.com siger:
Now Showing: Your Time
125 WUP    17:00-17:20
Moto2 WUP   17:30-17:50
MotoGP WUP 18:00-18:20
125 RAC    19:00
Moto2 RAC   20:15
MotoGP RAC   22:00

Div. program guides siger:
TV3 Puls
18:45-22:15 Roadracing: Qatars Grand Prix - MotoGP, direkte 1.
afdeling.

Er det Motogp.com der roder rundt i tidszoner og sommertid?

*
Jan

Fra : MKS - 74

Dato : 06-04-10 20:23

On Tue, 6 Apr 2010 11:26:38 -0700 (PDT), GRISEN <egeriis@gmail.com>
wrote:

>Er det kun mig der synes tidspunkterne er i udu?

>Er det Motogp.com der roder rundt i tidszoner og sommertid?

Ja, Losails tidzone er GMT +03.00, DK sommertid er GMT +01.00, eller
vi er med andre ord 2 timer foran, og MotoGP-klassen køres søndag kl
21.00 DK-tid.

Fra : MKS - 74

Dato : 06-04-10 20:35

On Tue, 06 Apr 2010 21:23:14 +0200, MKS - 74 <cbr600dk@gmail.com>
wrote:

>Ja, Losails tidzone er GMT +03.00, DK sommertid er GMT +01.00, eller
>vi er med andre ord 2 timer foran, og MotoGP-klassen køres søndag kl
>21.00 DK-tid.

_De_ er med andre ord 2 timer foran...

Skulle det naturligvis være .

--
-Michael

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 06-04-10 20:42

MKS - 74 <cbr600dk@gmail.com> wrote in

> _De_ er med andre ord 2 timer foran...
>
> Skulle det naturligvis være .

Beklager, men i DK, er urene justeret til sommertid, dermed
er Qatar, kun en time foran.

Steen

Fra : MKS - 74

Dato : 06-04-10 20:57

On 06 Apr 2010 19:41:30 GMT, Steen Lindved Nielsen
<lindved@tdcadsl.dk> wrote:

>Beklager, men i DK, er urene justeret til sommertid, dermed
>er Qatar, kun en time foran.

Jeps, du har ret og jeg tog fejl (min win 7 meldte DK tidszone til GMT
+01.00), mens den rettelig er GMT +02.00 for sommertid - Beklager .

Fra : m0rt3n

Dato : 06-04-10 21:01

Der stod på den officielle GP-side at Viasat ville sende i HD i
Skandinavien? Viasat sender vist ikke GP eller hva?
-m0rt3n

Fra : MKS - 74

Dato : 06-04-10 14:09

On 6 Apr., 22:01, "m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:
> Der stod på den officielle GP-side at Viasat ville sende i HD i
> Skandinavien? Viasat sender vist ikke GP eller hva?

Nej desværre tilsyneladende ikke foreløbig, idet løbene sendes på TV3
Puls, der ikke sender i HD -

http://digitalt.tv/moto-gp-i-hd-men-ikke-i-danmark

Fra : MKS - 74

Dato : 06-04-10 14:42

On 6 Apr., 20:26, GRISEN <eger...@gmail.com> wrote:
> Er det kun mig der synes tidspunkterne er i udu?
>
> Motogp.com siger:
> Now Showing: Your Time
> 125 WUP         17:00-17:20
> Moto2 WUP       17:30-17:50
> MotoGP WUP   18:00-18:20
> 125 RAC         19:00
> Moto2 RAC       20:15
> MotoGP RAC      22:00
>
> Div. program guides siger:
> TV3 Puls
> 18:45-22:15 Roadracing: Qatars Grand Prix - MotoGP, direkte 1.
> afdeling.
>
> Er det Motogp.com der roder rundt i tidszoner og sommertid?

> [...]

Tjekkede lige et par af de udenlandske kanaler, der sender fra MotoGP
(f.eks Viasat Motor Sverige og Eurosport Frankrig), og de fortsætter
dækningen til efter kl. 23, så muligt at TV3 Puls' sluttidspunkt ikke
er helt korrekt, ville jo være lidt fjollet at stoppe midt under
MotoGP-racet, så det må man nok formode...

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-04-10 22:30

Den 06-04-2010 22:41, MKS - 74 skrev:

> [...]
> er helt korrekt, ville jo være lidt fjollet at stoppe midt under
> MotoGP-racet, så det må man nok formode...

HA!

Når man har valgt at sælge til kanaler hvor den type sport ikke har
nogen som helst form for prioritet, kan man forvente hvad som helst :-/

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : MKS - 74

Dato : 06-04-10 15:42

On 6 Apr., 23:29, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:

> HA!
>
> N r man har valgt at s lge til kanaler hvor den type sport ikke har
> nogen som helst form for prioritet, kan man forvente hvad som helst :-/
>
> --
> Dun@nt
> SFau1000R Hvidguld
> DMC - MCTC - DFMC

Kan man selvfølgelig mene, men jeg synes nu ikke, at TV3-Puls generelt
gjorde det så ringe sidste år, og alene det at man nu kan slippe for
Søren Clauding på EUS-DK, skal man bestemt ikke undervurdere, mens det
måske nok er nemmere at forstå, at nogle måske savner Moody og Ryder
på EUS-UK .

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 06-04-10 22:52

Den 06-04-2010 23:41, MKS - 74 skrev:

> [...]
> Søren Clauding på EUS-DK, skal man bestemt ikke undervurdere, mens det
> måske nok er nemmere at forstå, at nogle måske savner Moody og Ryder

TV3-puls gjorde det overraskende godt sidste år, men det var måske fordi
man havde frygtet det værste

Moody, Ryder og Marmola var/er fantastisk team, og er her i huset savnet

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : KentBM

Dato : 08-04-10 21:25

> [...]
> Søren Clauding på EUS-DK, skal man bestemt ikke undervurdere, mens det
> måske nok er nemmere at forstå, at nogle måske savner Moody og Ryder
Jeg kunne nu godt lide Søren Clauding. Behagelig stemme og vidste
tilstrækkelig til min smag. Selvom de 2 englændere og Mamola var bedre.

--

Kent

Fra : N/A

Dato : 06-04-10 22:52

Fra : N/A

Dato : 06-04-10 22:52

Fra : GRISEN

Dato : 07-04-10 03:06

Så vi er enige om, at Qatar kun er 1 time foran vores sommertid?
Dvs. når MotoGP løbet starter kl. 23 (lokal Qatar tid), så får vi kun
set 15 minutter af det (minus reklamer).

Jeg krydser fingre for at nogen hos TV3Puls opdager problemer og
retter det.
Det vil sq være kedeligt hvis de skifter til episode 9 af Pushing
Daisies lige efter løbs-starten.

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 07-04-10 03:10

On Apr 6, 11:41 pm, MKS - 74 <mks74t...@gmail.com> wrote:

> jeg synes nu ikke, at TV3-Puls generelt gjorde det så ringe sidste år, og alene det
> at man nu kan slippe for Søren Clauding på EUS-DK, skal man bestemt ikke undervurdere,

Jeg savner absolut ikke Søren T. Clauding, men til gengæld har vi fået
længere pauser med irrelevante reklamer.
På Eurosport var der i det mindste reklamer for MC udstyr og lignende.
På TV3Puls får vi reklamer for bleer og vaskepulver.
Pest eller kolera?

*
Jan

Fra : Leif

Dato : 07-04-10 16:20

"GRISEN" <egeriis@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

På Eurosport var der i det mindste reklamer for MC udstyr og lignende.
På TV3Puls får vi reklamer for bleer og vaskepulver.

Dejligt lige at få pisset af, katten sendt, konen i gang med madpakken.

Jo reklamer er da herlige.

/Leif

Fra : GRISEN

Dato : 10-04-10 06:18

Nogen på TV3Puls har opdaget og rettet fejlen, så nu varer MotoGP
udsendelsen til 23:15.
Superfantastiskdejligt !!!!

*
Jan