Thunderbird, markeret for læst fjerner ikk~
Fra : KentBM

Dato : 06-04-10 14:38

En forklaring.

Når der er nyt indlæg til et emne vises dette ved at emnet bliver
understreget.

Når der trykke skift + c (gruppe markeres læst) forsvinder denne
understregning som den skal.

Bare ikke i den ene gruppe. dk.edb.internet bliver ved med at være
understreget indtil at jeg manuelt folder emnerne ud. De øvrige grupper
jeg følger med i fungere godt nok.

Der må være en indstilling i Thunderbird (sidste version fuldt
opdateret), som jeg har overset, der giver denne forskel?

Hvad skal jeg se efter?

--

Kent

Fra : KentBM

Dato : 06-04-10 14:46

Den 06/04/10 15.37, KentBM skrev:
> Hvad skal jeg se efter?
Jeg smed gruppen ud og lagde den ind igen. Der var vist noget index fejl
samtidig.

Så glem det.

--

Kent