Hvilken printer ?
Fra : no-one

Dato : 06-04-10 10:06

Hej

Nogen bud på en multifunktions-printer der kan scanne, printe i farve og
printe på cd'er helt til kant ?

/H

Fra : Peter

Dato : 06-04-10 12:02

"no-one" <noone@none.none> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen bud på en multifunktions-printer der kan scanne, printe i farve og
> printe på cd'er helt til kant ?
>
> /H

Jeg har en Canon Pixma MP600R, som kan det du søger.
Modellen er vist udgået eller erstattet af en nyere model nummer.
Printeren kan: Scanne, kopiere, printe på begge sider af papiret (A4), lave
A5 foldere med korrekt side udskydning.
Den har et rimeligt lavt blækforbrug og med 5 blækpatroner (rød, gul, blå,
sort + pigmenteret sort)
Den model jeg har er en netværksprinter, derfor R til sidst i model
nummeret.
Det betyder, at du blot kobler printeren til routeren, og dermed giver alle
på netværket, mulighed for at bruge printeren.
Det er, uden sammenligning, den bedste printer jeg endnu har haft.

PeterB

Fra : no-one

Dato : 06-04-10 12:09

Kanon, så må det være denne her

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/print-scan-kopi/multifunktion/PIXMAMP640/canon-pixma-mp640

:D

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-04-10 20:14

"no-one" <noone@none.none> skrev i meddelelsen
> Kanon, så må det være denne her
>
> http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/print-scan-kopi/multifunktion/PIXMAMP640/canon-pixma-mp640
>
> :D

Der findes også andre pixma modeller, som kan det samme. Det er lidt
pengepungen som bestemmer, hvilken model man vælger.
Når du skal printe cd.er skal du huske selv at lave en ny skabelon, for den
standard skabelon som følger med programmet kan ikke printe helt ind til
midten.
Det gøres via File-Select paper - new. Kør den helt ud til max i yderkreds
og helt ind i inderkreds. Så levner den ikke ledig plads ved udprintning.

Kurt

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-04-10 17:22

> [...]
> på netværket, mulighed for at bruge printeren.
> Det er, uden sammenligning, den bedste printer jeg endnu har haft.

Hej

Jeg har samme printer og kan kun give Peter ret

Michael

Fra : Kurt Andersen

Dato : 08-04-10 07:21

"Michael Rasmussen" <1HXmichaelrasmussen7@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej
>
> Jeg har samme printer og kan kun give Peter ret
>
> Michael

Ja og jeg har også den samme printer, det er ikke kun en netværkesprinter
med kabel den er også trådløs.
så et kabel "strømkabelet". Men SHG er lidt billigere 1166 kr men deres
service er 100% bedre.

Kurt