Orexin Neurons!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-04-10 18:46

X-post helbred-politik

Jeg har på fornemmelsen Karsten Bjørnholt godt kan lide at gøre ting
ved Hypothalmus og Orexin Neurons!

Og jeg har ikke glemt at ham og DJ Ævl står og aftaler at de bare
kan give paracetamol skylden! Så de kan gøre hvad de har lyst til!

Forsøg på at manipulere hjernens og kroppens belønnings system!
Tetradotoxin(pindsvinefisk), det jeg husker er noget der gør ondt i munden
og højre øre!

Dont bite on this! Torture Victim with strong free will bites on somthing in
rage, blowfish(Tetrado)they are told "Free will sucks" - if the Victim survives
"Zombie-en levende død" bagefter prøver de at bilde dem ind at de er blevet
kradset af en høne i munden!

Det er sådan DF gør folk til en "Neger" i hjernen!

Ginseng virker! køb anti oxidanter her http://www.supersmart.com
eller andre steder!

(FUT)Follow up too!
dk.helbred
--
/Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-04-10 19:02

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kradset af en høne i munden!
>
> Det er sådan DF gør folk til en "Neger" i hjernen!

Melatonin her
http://www.superhormones.com
"meget kraftig anti oxidant produceret i koglekirtlen - virker i hjernen"

Det kan være Bjørnholt opbevare dem hos sine patienter!
(fisken)

L.Ron Hubbard is a Pedophile

Fra : Bo Warming

Dato : 05-04-10 19:33

On Mon, 5 Apr 2010 19:46:05 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

> [...]
>kradset af en høne i munden!
>
>Det er sådan DF gør folk til en "Neger" i hjernen!

Fugi me sir Homer Simpson på japansk restaurant og får kuglefisk(fugi)
og tror han har et døgn at leve i kun.
Haiti-kulturen har fra VestAFrika medbragt opskrift på kuglefikret som
kombineret med nedgravning et døgn af den forgiftede gør ham viljeløs
zombie ala psykofarmakamedicinerede i "kemisk spændetrøje"
Medicinmanden har pr voodoo opnået at en fjende er hans slave,
viljeløs og afskrækkende for andre
Min samleverske siger at kun forkert tilberedte blowfish er farlige og
kokke sjældent begår fejl men visse kunder ønsker at leve livet
farligt og har det i sig når de kommer til restauranten - som piger
der snøvler beruset før de får første drink ved en fest for at