Kroatien, alternativer til Podgora søges
Fra : jagge

Dato : 05-04-10 22:08

Hey

VI har været i Podgora et par år og været glade for det. MEN nu vil vi
gerne prøve noget nyt. Har kigget på tucepi men umiddelbart ser det ikke
så spændende ud.

Det skal helst være på fastlandet, men hvar kunne da også være en
mulighed.

Det har høj prioritet at det er et hyggeligt sted med gode spisesteder.
Der skal være gode strande med gode muligheder for at snorkle og gerne
også dykke. Altså det vi søger er en knaldhyggelig lille by på kysten
med lokale restauranter og gode dykke /snorkle muligheder

Forslag ??

MVH

Jakob

Fra : Anja Pedersen

Dato : 08-04-10 12:52

jagge skrev:
> [...]
> også dykke. Altså det vi søger er en knaldhyggelig lille by på kysten
> med lokale restauranter og gode dykke /snorkle muligheder

Hej Jakob

For nogle år siden var vi på øen Vis og dykke - hvilket var kanont.
Ugen efter boede vi i Vodice, hvilket er en halvkedelig turistby og ikke
kan anbefales. Men der var vi på tur til Primosten, som til gengæld var
en lille rigtig hyggelig gammel by med en masse atmosfære.
Vi dykkede ikke der, men dem vi dykkede med på Vis har også en biks ved
Primosten, så mon ikke I kan finde "noget godt vand"

http://www.crodive.info/Site/Primosten.html

Hvis I tager på de kanter kan en tur til KRKA desuden anbefales. Det er
en naturpark med en masse flotte vandfald.

Mvh Anja

Fra : jagge

Dato : 09-04-10 20:16

> [...]
>
> Hvis I tager på de kanter kan en tur til KRKA desuden anbefales. Det er
> en naturpark med en masse flotte vandfald.

Hey Anja

Tusind tak for dine tips, det vil jeg da helt sikkert kigge på.

MVH

Jakob

Fra : Sommerhuse i Danmark

Dato : 09-04-10 01:45

Hej Jakob

En mulighed kan være Rogoznica, som efter sigende er et rigtig
idyllisk lille landsby i det sydlige Kroatien.
Prøv at se her: http://www.sommerhusdanmark.dk/653

Endnu længere sydpå ligger Komarna - også en kystby:
http://www.sommerhusdanmark.dk/84

God ferie
Mvh. Jonas

Fra : jagge

Dato : 09-04-10 20:24

Sommerhuse i Danmark <public@sommerhusdanmark.dk> wrote:

> [...]
> Prøv at se her: http://www.sommerhusdanmark.dk/653
>
> Endnu længere sydpå ligger Komarna - også en kystby:

Ok tusind tak.

MVH

Jakob