En virkelig iPad nørd
Fra : Steen

Dato : 06-04-10 09:36

Nogle gange er nok ikke bare helt nok.
Her er en mand, der simpelthen bare MÅ have en iPad bygget ind i sin
bil.
http://macsyd.dk/2010/04/mand-bygger-en-ipad-ind-i-sin-bil/

Mig? Jeg har en radio med CD-afspiller i bilen...se signatur
--
http://bit.ly/cm9tHC

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-04-10 09:57

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Nogle gange er nok ikke bare helt nok.
> Her er en mand, der simpelthen bare MÅ have en iPad bygget ind i sin
> bil.
> http://macsyd.dk/2010/04/mand-bygger-en-ipad-ind-i-sin-bil/

Det er da meget smart .. på den anden side er der nogen der har for
meget fritid ;)

> bilen...se signatur

min kondolance ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 06-04-10 14:29

> Det er da meget smart .. på den anden side er der nogen der har for
> meget fritid ;)

> min kondolance ...

Hov hov - en Megane er et yderst behageligt køretøj...og så har jeg
altid godt kunne li' J.Lo

--
http://bit.ly/cm9tHC

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-04-10 14:35

> Hov hov - en Megane er et yderst behageligt køretøj...og så har jeg
> altid godt kunne li' J.Lo

behageligt ? ... det lyder som om du beskrev en sofa eller en god
lænestol ;)

/thomas

Fra : Steen

Dato : 06-04-10 16:45

> behageligt ? ... det lyder som om du beskrev en sofa eller en god
> lænestol ;)
>
> /thomas

Det er jo et fransk stykke mekanik - så det ER en sofa
--
http://bit.ly/cm9tHC

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 06-04-10 11:36

Steen wrote:
> [...]
> http://macsyd.dk/2010/04/mand-bygger-en-ipad-ind-i-sin-bil/
>
> Mig? Jeg har en radio med CD-afspiller i bilen...se signatur

Jeg fristes til at citere Garfield og Asterix... "Cars? They're only for
transporting lasagne..." og "De er nu skøre, de amerikanere..." (lettere
omskrevet)...

mvh. Erik Richard