Re.:Airport
Fra : Ukendt

Dato : 05-04-10 16:51

Hej
Jeg overvejer at gøre min kabelinternet forbindelse trådløs så vi kan
komme på nettet flere steder i huset. Min G5 (ældre model) har flg.
kort:

er dette kort fint nok til en 25Mbit forbindelse?

MVH
Ole

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-04-10 18:27

<ab> wrote:

> [...]
> kort: >>>>>>>>>>>>>>> AirPort Card Information:

> er dette kort fint nok til en 25Mbit forbindelse?

mere end rigeligt

/thomas

Fra : Jon

Dato : 05-04-10 18:53

<ab> wrote:

> er dette kort fint nok til en 25Mbit forbindelse?

Kortet klarer teoretisk en 54 Mbit forbindelse. Faktisk hastighet vil
være lavere, i praksis avhengig av avstand og hindringer mellom maskin
og basestasjon og av trafikk på lokalt (trådløst) nett.

Vær oppmerksom på at G5-modellene pga. metallkonstuksjonen kan kreve en
ekstern antenne for å fungere optimalt. Denne ble såvidt jeg kan huske
levert med maskinen.
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc